اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کشف 19 فقره سرقت و دستگیری 9 متهم تحت تعقیب در گنبدکاووس

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان، گفت: در این طرح 19 فقره سرقت کشف و 9 متهم تحت تعقیب دستگیر شدند.

کشف 19 فقره سرقت و دستگیری 9 متهم تحت تعقیب در گنبدکاووس

محمود علیفر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه در روزهای منتهی به پایان سال و عید نوروز تداوم امنیت در سطح شهر و افزایش نظارت‌ها برایمان اهمیت بسیاری دارد، اظهار کرد: در راستای خدمت به همشهریان عزیز و انجام رسالت‌های خطیر نیروی انتظامی اجرای طرح ارتقای امنیت احتماعی را در شهرستان در دستور کار خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه این طرح را در طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان اجرایی کردیم، افزود: تشدید فعالیت‌های انتظامی و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و تخصصی کامل در اجرای ماموریت‌ها یکی از مهم‌ترین محورهایی بود که توانست در موفقیت به ما کمک کنند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اجرای این طرح با هدف افزایش امنیت اجتماعی و روانی شهروندان گنبدی صورت گرفته است، گفت: در اجرای این طرح که به مدت ۲۴ ساعت اجرا و با پاکسازی نقاط آلوده آغاز شد بالغ بر ۶ خرده فروش و معتاد پرخطر دستگیر شده‌اند.

علیفر با اشاره به اینکه ۹ متهم تحت تعقیب قضایی نیز در حین اجرای این طرح دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: ماموران ما موفق شده‌اند در اجرای این طرح ۱۹ فقره سرقت، یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق و ۷۶ قلم لوازم آرایشی غیرمجاز را کشف کنند.

وی با بیان اینکه در ایام پایانی سال اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تداوم خواهد یافت، ادامه داد: اجرای این طرح‌ها می‌تواند باعث دلگرمی و امنیت بیشتر مردم شده و از طرفی دیگر نیز امنیت روانی را برای مجرمان و متخلفان را بر هم می‌زند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مردم اطمینان داشته باشند ماموران ما با تمام توان و امکانات خود در جهت برقراری امنیت در ایام پیش‌رو همچون همیشه در صحنه خواهند بود، تصریح کرد: تردیدی نداشته باشید که برخورد ما با متخلفان جدی و با قدرت و اقتدار خواهد بود.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول