اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استاندار با جدیت جلوی ورود مسافران به هرمزگان را بگیرد

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: از استاندار هرمزگان می‌خواهم با جدیت حتی با استفاده از قوه قهریه جلوی ورود مسافر به استان هرمزگان را بگیرد.

استاندار با جدیت جلوی ورود مسافران به هرمزگان را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آبتین امیری عضو شورای شهر بندرعباس در نامه سرگشاده‌ای خطاب به استاندار هرمزگان با بیان این که حفظ سلامت مردم از هر مصلحتی بالاتر است، خواستار جدیت بیشتر در ممانعت از ورود مسافر و گردشگر به استان شده است.

در این نامه آمده است: از تلاش‌های جناب عالی و همکاران شما برای اقدامات صورت گرفته در خصوص عدم ورود مسافر به استان هرمزگان تشکر می‌کنیم اما مردم بندرعباس و استان هرمزگان نگران حفظ جان خود و فرزندان‌شان هستند و اقدامات صورت گرفته را کافی نمی‌دانند و در این میان تنها راه باقی مانده، اقدام قاطع و استفاده از قوه قهریه و انتظامی برای جلوگیری از ورود مسافر به شهر بندرعباس است.

این نامه می‌افزاید: ما در شورای اسلامی شهر بندرعباس اقدامات لازم را برای برچیدن ستاد اسکان انجام داده‌ایم و آماده همکاری برای جلوگیری از ورود مسافر به این شهر هستیم اما در این میان اقدام قاطع جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت در جلوگیری از ورود مسافر امری ضروری است و نباید فراموش کرد حفظ سلامتی مردم از هر مصلحتی بالاتر است و با توجه به اینکه جنابعالی را فردی عملگرا در حوزه مدیریت استان می دانیم، این انتظار را داریم که با اقدامات قاطع خود جلوی ورود مسافر را به استان هرمزگان بگیرید.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول