اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

احمدزاده: کارم غیرحرفه‌ای بود اما ملوان با اشتباه داوران از لیگ برتر سقوط کرد

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: کارم در بیرون کشیدن تیمم از زمین در بازی با استقلال خوزستان غیرحرفه‌ای بود اما ما با اشتباه داوران از لیگ برتر سقوط کردیم.

احمدزاده: کارم غیرحرفه‌ای بود اما ملوان با اشتباه داوران  از لیگ برتر سقوط کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد احمدزاده در گفت‌وگو با برنامه فوتبال یک در مورد اینکه کارشناسان داوری اعلام کردند پنالتی استقلال خوزستان درست نبوده اما آیا بیرون کشیدن تیم ملوان از زمین کار درستی بود یا نه اظهار داشت: من ابتدا از جامعه داوری و جامعه فوتبال به خاطر اتفاقات آن روز عذرخواهی می‌کنم که تیم را از زمین بیرون کشیدم. 45 سال است که در فوتبال حضور دارم و توجیهی هم برای این کار غیرحرفه‌ای که انجام دادم ندارم.

وی افزود:‌ البته توجیهی هم برای اتفاقاتی که برای ملوان می‌افتد ندارم. نمی‌توانم خودم را مجاب کنم که این اتفاقات طبیعی است. 4 سال قبل ملوان با همین اشتباهات داوران از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد. در همان زمان کمیته داوران اعلام کرد 11 پنالتی اشتباه علیه ملوان گرفته شده است. در نهایت هم تیم سقوط کرد، اما برایم جالب است که در این فصل هم ما دچار اشتباهات داوری می‌شویم در بازی با خوشه طلایی ساوه هم با یک گل آفساید 3 امتیاز را به حریف دادیم. نمی‌دانم از ملوان چه می‌خواهند. این تیم را که از لیگ برتر به لیگ یک پرتاب کردند. اکنون دنبال چه هستند؟

احمدزاده تصریح کرد: من از داوران نمی‌خواهم حق تیم‌های دیگر را به ما بدهند، بلکه می‌خواهم حق خودمان را بدهند. من آن روز به داور هم گفت: تو نمی‌گذاری ما برنده شویم. اگر 10 گل هم بزنیم باعث می‌شوی ما 11 گل بخوریم. هر چه ما گل می‌زدیم داور برای حریف پنالتی می‌گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به سوابق خود در فوتبال ایران گفت: من 45 سال است که در فوتبال حضور دارم. تا حالا یک پرونده هم در فوتبال نداشته‌ام که بخواهید آن را بررسی کنید. پس از خودتان بپرسید چرا من چنین کار غیرحرفه‌ای انجام دادم. کارد به استخوانم رسیده است. آقایان مسؤول می‌توانند 5 دقیقه به جای ما مربیان بنشینند و ببینند که داور حق آنها را می‌خورد.

وی خطاب به داوران تصریح کرد: سنی از من گذشته است. به داوران جوان توصیه می‌کنم اگر می‌خواهید مثل فغانی، جلال مرادی و مسعود مرادی شوید باید بدانید آنها زحمت کشیدند و طی کردن راه آنها آسان نبوده است.

احمدزاده تاکید کرد: من هم‌اکنون پشت فرمان تریلی خود هستم و در حال رانندگی و مشغول به کارم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول