اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خط و نشان دادستان تبریز برای متخلفان حوزه امنیت سلامت/هیچ مماشاتی نخواهد شد

دادستان تبریز گفت: با افرادی که به هر طریقی اقدام به احتکار کالا، گرانفروشی، کم‌فروشی یا خودداری از عرضه کالا می‌کنند با جدیت برخورد می‌شود.

خط و نشان دادستان تبریز برای  متخلفان حوزه امنیت سلامت/هیچ مماشاتی نخواهد شد

محبوب علیلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به مکلف شدن دستگاه‌های رابط به بازدید از واحدهای عرضه اقلام سلامت به‌صورت روزانه، اظهار داشت: طی بازدیدها اگر مشخص شود واحدی تخلف داشته با جدیت و قاطعیت با این تخلف برخورد خواهد شد.

وی افزود: برنامه دستگاه قضایی استان نیز با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضائیه، برخورد جدی، قاطع و به‌موقع با افرادی است که به هر طریقی اقدام به احتکار کالا کرده یا از عرضه کالاهایی که در حوزه سلامت موردنیاز بوده خودداری و یا گرانفروشی و کم‌فروشی می‌کنند با جدیت برخورد خواهد شد.

دادستان تبریز اضافه کرد: در چنین شرایطی که همه باید در کنار مردم و به فکر سلامت و امنیت مردم باشند در صورت سوءاستفاده از این شرایط هیچ مماشاتی نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، اجناس کشف‌ شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تبریز قرار می‌گیرد و این عزیزان نیز مکلف هستند اجناسی که در حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمان در راستای مبارزه با ویروس کرونا موردنیاز است اختصاص دهند و بخشی از اجناس را به واحدهایی صنفی مانند داروخانه‌ها که وظیفه عرضه دارند ارائه کنند.

انتهای پیام/60025/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول