اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منوچهری: کرونا یک شوک جهانی است/ امیدوارم مسئولان هم ما را درک کنند

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما بازیکنان واقعا زحمت می‌کشیم و باید مسؤولان و تصمیم‌گیرندگان را درک کنیم امیدوارم آنها هم ما را درک کنند و بدانند شب عید است و احتیاج داریم پول بگیریم.

منوچهری: کرونا یک شوک جهانی است/ امیدوارم مسئولان هم ما را درک کنند

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایطش در تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: خوشحالم که تا اینجای کار توانسته‌ام مثمرثمر باشم و امیدوارم با توجه به شرایطی که داریم و با نتایجی که گرفته‌ایم روند رو به رشد خودمان را ادامه بدهیم. ما در چند بازی بیرون از خانه مساوی گرفتیم و یک برد خانگی با ارزش هم به دست آوردیم. شرایط ما رو به رشد است و امیدوارم که این پیشرفت، ادامه‌دار باشد.

وی در اشاره به تاثیر کادرفنی، تصریح کرد: نتایج ما طوری بوده که نشان می‌دهد عملکرد کادر فنی در مدتی که آمده‌اند، مثبت بوده و اگر این روند قطع نشود، طبیعتا کیفیت ما هم رو به رشد خواهد بود.

مهاجم پارس جنوبی جم در خصوص آخرین بازی این تیم پیش از توقف مسابقات لیگ برتر مقابل تراکتور عنوان کرد: همه بازیکنان تیم با تمام وجود می‌خواستند برنده شویم. با تمام وجودمان بازی کردیم و توانستیم تیم بزرگی را ببریم. مقابل آن‌ها دست و پا بسته هم نبودیم و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم. می‌توانستیم در انتهای هر دو نیمه باز هم به گل برسیم ولی داور روی دو ضد حمله ما سوت زد. تراکتور تیم بزرگی است و برای قهرمانی می‌جنگد و خوشحالم که توانستیم آن‌ها را شکست بدهیم.

وی در مورد اعتراض اعضای تراکتور به یک صحنه پنالتی در این بازی عنوان کرد: هر تیمی بازی کند و شکست بخورد، بهانه‌هایی دارد. برای ما هم در خیلی ازبعضی از بازی‌ها شده که پنالتی نگرفته‌اند یا اتفاقی افتاده که باعث شده نتیجه بازی ما تغییر کند. من در مورد کارشناسی داوری نمی‌توانم نظری بدهم اما ما هم می‌توانستیم به صحنه‌های دو سوت آخر در پایان نیمه‌ها اعتراض کنیم. به نظرم اگر داور حدود 10 ثانیه بازی را ادامه می‌داد، 2 موقعیت داشتیم که قطعا گل می‌شد. در مجموع حرف برای گفتن زیاد است اما وقتی داور تصمیمش را می‌گیرد و نتیجه‌ای ثبت می‌شود، آن مسابقه تمام شده است.

منوچهری در مورد تعطیلات اجباری مسابقات لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا، گفت: طبیعتا این تعطیلات به ما خیلی ضربه می‌زند. ما با توجه به اینکه نمی‌دانستیم بازی‌های لیگ یک هفته به تعویق می‌افتد یا اینکه کلا تا آخر اسفند تعطیل می‌شود، از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم و یک بازی تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم اما به هر حال فکر و ذهن همه ما درگیر است، چه به خاطر نگرانی این بیماری برای خانواده‌هایمان و چه به خاطر اینکه تمریناتمان قطع می‌شود. ما نمی‌دانیم چطور تمرین کنیم و امیدوارم که این شوک جهانی هرچه زودتر تمام شود و بخیر بگذرد.

وی در اشاره به مدت زمان این تعطیلات اجباری ادامه داد: به هر حال تصمیم گیری برای مسؤولان هم سخت است. آن‌ها باید همه جوانب را بسنجندو واقعا کار سختی دارند اما حالا که AFC بازی‌ها را لغو کرده طبیعتا در تقویم جای خالی وجود دارد و فکر می‌کنم مسئولان فوتبال ما هم می‌توانند تصمیم‌های بهتری بگیرند.

مهاجم پارس جنوبی جم در مورد مشکلات مالی این تیم و پولی که به آنها اختصاص پیدا کرده اما بلاک شده است، گفت:‌ همه دنیا و همه ایران مشکل مالی دارند و امیدوارم این مشکلات حل شوند. ما بازیکنان قشر مظلومی هستیم چون واقعا زحمت می‌کشیم و باید مسؤولان و تصمیم‌گیرندگان را درک کنیم. امیدوارم آنها هم ما را درک کنند و بدانند شب عید است و احتیاج داریم پول بگیریم. من نمی‌دانم چه مشکلاتی برای دریافت این پول وجود دارد اما امیدوارم هرچه هست ختم بخیر شود و تیم پارس جنوبی از این بابت ضربه نخورد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول