اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ضدعفونی 4 هزار واحد مسکونی و تهیه 150 بسته معیشتی

بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز با همکاری 30 گروه جهادی چهار هزار واحد مسکونی و مکان‌های عمومی را ضدعفونی کردند.

ضدعفونی 4 هزار واحد مسکونی و تهیه 150 بسته معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس در شیراز، با شیوع بیماری کووید-19 در فارس و نیاز به همراهی و همکاری سازمان‌ها و مردم، گروه‌های جهادی نیز سعی کردند با همکاری، خطر ابتلای مردم به این بیماری را کاهش دهند.
بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز با همکاری 30 گروه جهادی زیرمجموعه خود بخشی از ضدعفونی کردن شهر را برعهده گرفتند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شیراز، با بیان اینکه با کار جهادی می‌توان سریع‌تر این ویروس را کنترل و مهار کرد، گفت: این ناحیه با 30 گروه جهادی در شمال غرب شیراز در شهر صدرا اقدام به گندزدایی و ضد عفونی کردن مسکن‌های مهر، معابر، دستگاه های خود پرداز و سایر اماکن عمومی  کرده است.
سروان پاسدار فرزاد محمدی، با بیان اینکه تاکنون چهار هزار واحد مسکونی توسط این گروه‌های جهادی ضدعفونی شده‌اند، اظهار داشت: با اعلام در فضای مجازی از مردم درخواست کردیم تا مکان‌های نیازمند ضدعفونی را به ما معرفی کنند و تاکنون علاوه بر مسکن‌های مهر شهر صدرا، در شهرک گویم و قصر قمشه نیز تمام فضاهای عمومی و مساجد براساس درخواست مردم ضدعفونی شده‌اند.
محمدی خبر داد: همچنین در این محله‌ها تاکنون چهار هزار ماسک توزیع شده است که درحال رایزنی هستیم تا از طریق کارگاه های خیاطی زیرمجموعه خود خط تولید ماسک را راه‌اندازی کنیم که احتمالا تا 2 روز آینده عملیاتی خواهد شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز یادآور شد: تاکنون یک هزار دستکش نیز بین مردم توزیع شده است، همچنین 150 بسته معیشتی برای افراد نیازمند تهیه شده تا با این کار در منزل بمانند و برای نیازهای خود مجبور به ترک خانه نباشند.
وی با بیان اینکه این ناحیه مقاومت در حوادث دیگر مانند سیل ابتدای سال 98 نیز در کنار مردم بوده است، گفت: چه در سیل شیراز و چه در سیل سیستان و بلوچستان مشارکت گسترده‌ای داشتیم، برای مثال در سیل سیستان بالغ بر 300 میلیون کمک های غیره نقدی و نقدی توسط گروه های جهادی این ناحیه انجام گرفته، همچنین اعزام تیم پزشکی، کلنگ زنی، ساخت یک مدرسه و توزیع بسته های معیشتی از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی ناحیه محمد رسول الله (ص) در مناطق سیل زده بوده است.
محمدی افزود: مرمت بیش از 30 منزل محرومین، اهدا جهیزیه به 17 نوعروس، وصل انشعابات منازل محرومین ، اهدا بیش از 2 هزار بسته معیشتی، راه اندازی 29 صندوق قرض الحسنه مردم یار و مردم دار و ایجاد 6 کارگاه اشتغال زایی و موارد دیگر از سری فعالیت‌های انجام شده توسط این ناحیه است.
انتهای پیام/9810013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول