اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

سقوط بالگرد حامل مهمانان خارجی در میانمار

یک فروند بالگرد حامل چند دیپلمات و خبرنگار از کشورهای مختلف نظیر آمریکا در مناطق شرقی میانمار سقوط کرد.

سقوط بالگرد حامل مهمانان خارجی در میانمار

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک بالگرد حامل چند مهمان خارجی، از جمله خبرنگاران و دیپلمات‌ها، در منطقه‌ای در شرق کشور میانمار سقوط کرد.

یک دیپلمات غربی در این باره به «رویترز» گفت: «افراد تبعه چند کشور خارجی از جمله آمریکا در این بالگرد حضور داشتند. هیچ‌کس [در این سانحه] آسیب جدی ندیده است».

از سوی دیگر «زاو مین تون» سخنگوی ارتش میانمار به رویترز گفت، این بالگرد اندکی پس از برخاستن از شهر تجاری «یانگون»، سقوط کرده است. او گفت دو خلبان این بالگرد مجروح شده‌اند اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

اندکی بعد روزنامه «میانمار تایمز» نیز نوشت، در این سانحه هوایی دستکم چهار نفر مجروح شده‌اند. این بالگرد، یکی از چهار بالگردی حامل خبرنگاران، دیپلمات‌ها و مقامات کشورهای مختلف بود که  قصد داشتند در یک نشست خبری درخصوص توقیف مقادیر زیادی مواد مخدر، مواد شیمیایی و تجهیزات مربوطه به ارزش ۳۷ میلیون دلار شرکت کنند.

میانمار بزرگ‌ترین تولیدکننده «مت‌آمفتامین» در جهان است و مقامات این کشور هر از گاهی خبر توقیف و ضبط محموله‌های بزرگ مواد مخدر را در رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول