اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

گوشت شناسنامه دار و بسته بندی به درب منازل تبریز ارسال می شود

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با تاکید شهردار و تامین ساز و کارهای مناسب قابلیت ارسال گوشت به درب منازل در کشتارگاه تبریز ایجاد شد.

گوشت شناسنامه دار و بسته بندی به درب منازل تبریز ارسال می شود

کریم قدرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: گوشت بهداشتی بسته بندی طبق قیمت مصوب و با پیک های دارای یخچال و بصورت کاملا بهداشتی به درب منازل شهروندان ارسال می شود.

وی تصریح کرد: این موضوع در روزهای آتی راه اندازی می شود و شهروندان می توانند با سفارش دادن گوشت مورد نیاز آن را درب منزل تحویل گیرند.

قدرتی ادامه داد: پروسه سفارش گیری بصورت ساده و آسان خواهد بود که در سایت رسمی سازمان کشتارگاه مراحل آن توضیح داده خواهد شد.

وی همچنین به افزایش کشتار دام اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با ادامه روند افزایش کشتار  خوشبختانه قیمت‌ها روند نزولی گرفته و با ادامه این کار دوباره شاهد کاهش قیمت مصوب نیز خواهیم بود.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز گفت: همه تلاش ما و کارکنان این سازمان به همراه سازمانهای ذیربط بر این است توزیع گوشت بهداشتی با حداقل قیمت و به سهولت در اختیار شهروندان قرار گیرد که بحمدالله و تا کنون در این خصوص توفیقات خوبی بدست آمده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول