اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جایگاه‌های سوخت دیر به مواد ضدعفونی و دستکش یکبار مصرف مجهز شوند

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت مجهز به مواد ضدعفونی و دستکش‌های یکبار مصرف باشند.

جایگاه‌های سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، احمد آخوندی عصر امروز در بازدید از جایگاه‌ سوخت در بندر دیر، اظهار داشت: یکی از مکان‌هایی که امکان سرایت ویروس کرونا در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی بالاست، جایگاه سوخت است که آموزش لازم و دستورالعمل راهکارهای کنترل کرونا ویروس در پمپ بنزین‌ها به جایگاه‌های سوخت ابلاغ شده و جایگاه‌داران موظف‌اند به آن عمل کنند.

رئیس شبکه بهداشت‌ودرمان شهرستان دیر با اشاره به نبود امکانات بهداشتی در پمپ بنزین‌ها، عنوان کرد: بعضی از جایگاه‌ها به این امکانات دسترسی ندارند و لازم است به این موضوع توجه جدی شود.

وی افزود: باید تمامی جایگاه‌ها مجهز به مواد ضدعفونی و دستکش‌های یکبار مصرف باشند تا رانندگانی که خودشان سوختگیری می‌کنند حتما از دستکش استفاده کنند.

آخوندی گفت: با وجود اینکه اعلام شد تمامی جایگاه‌ها باید مجهز به مواد ضدعفونی و دستکش‌های یکبار مصرف باشند، شاهد هستیم که این مساله در همه جایگاه‌ها رعایت نمی‌شود و حتی بسیاری از اپراتور‌ها اقدام به سوخت‌گیری نمی‌کنند و یا بعضا مشتریان تمایل ندارند که مسؤولیت این کار را به این افراد واگذار کنند.

وی بیان کرد: گشت‌های بازرسی بطور ویژه در این روزها فعال است و در صورت مشاهد تخلفات و عدم رعایت اصول بهداشتی بدون اغماص برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول