اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آخرین آمار از کرونا در مازندران| تست مثبت 301 نفر، فوت 17 نفر و ترخیص 189 نفر/ فراخوان جذب نیروهای داوطلب در بیمارستان‌ها

دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ 189 بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های مازندران ترخیص شدند.

آخرین آمار از کرونا در مازندران| تست مثبت 301 نفر، فوت 17 نفر و ترخیص 189 نفر/ فراخوان جذب نیروهای داوطلب  در بیمارستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، براساس اطلاعیه ستاد اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیماری کرونا مازندران تست کرونا ۳۰۱ نفر در استان مثبت اعلام شد و تاکنون ۱۸۹ نفر در مازندران ترخیص شدند.

 تاکنون آزمایش ۳۰۱ بیمار به کرونا ویروس در مازندران قطعی مثبت شد و تعداد ۶۵۸ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

همچنین ۱۷ نفر هم تاکنون در مازندران بر اثر بیماری کرونا جان باختند و ۱۸۹ نفر از بین بیماران مشکوک به کرونا بهبود یافته و از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.
فراخوان جذب نیروهای داوطلب همکاری در بیمارستان‌های استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اعلام فراخوان این دانشگاه برای حضور نیروهای داوطلب جهت مقابله با کرونا در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه در سطح استان خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اعلام فراخوان این دانشگاه برای حضور نیروهای داوطلب جهت مقابله با کرونا در بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در راستای مبارزه با کروناویروس در رسته‌های مختلف بهداشتی درمانی، شامل  پزشک، پرستار، علوم آزمایشگاه، رادیولوژی، بهداشت محیط و بهیار نیاز به همکاری دارد جھت ٹبت اطلاعات داوطلبان، سامانه‌ای به آدرس:
« ثبت داوطلب همکاری » http://corona.mazums.ac.ir/AddPatient.aspx
طراحی شدہ است که داوطلبان عزیز می‌توانمند با مراجعہ به ایں سایت درخواست مشخصات خود را به همراہ تلفن تماس ٹبت کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه انعقاد قرارداد با این نیروهای داوطلب به مدت ۸۹ روزه تنظیم و در صورت نیاز این مدت قابل تمدید خواهد بود، یادآور شد: برای افراد داوطلب همکاری، در فراخوان‌های بعدی دانشگاه اولویت‌هایی در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول