اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

محموله سلاح و مشروبات الکلی در قصرشیرین کشف و ضبط شد

فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش گفت: چندین قبضه کلت، کلاشینکف و مشروبات الکلی توسط مرزداران تیپ 128 متحرک هجومی قصرشیرین و سومار کشف و ضبط شد.

محموله سلاح و مشروبات الکلی در قصرشیرین کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرسرتیپ دوم فرهاد آریانفر امروز در جمع اصحاب رسانه از کشف چندین قبضه کلت، کلاشینکف و مشروبات الکلی توسط مرزداران تیپ 128 متحرک هجومی قصرشیرین و سومار خبر داد.

وی ادامه داد: اخیرا در یک عملیات کمین مرزی با کشور عراق مقادیر قابل توجهی از اسلحه و مهمات را که در زمینه ایجاد اغتشاشات و ترور کاربرد دارد توسط دلاورمردان ارتش کشف و ضبط شد.

فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: این سلاح و مهمات را عناصر خودفروخته و معاند نظام جمهوری اسلامی ایران قصد داشتند به نیات شوم به داخل کشور هدایت کنند که تیپ 128 متحرک هجومی در کمین آن‌ها قرار گرفتند و محموله سلاح و مشروبات الکلی را کشف و عناصری را نیز دستگیر و به مراجع ذی‌صلاح قضایی ارجاع داده‌اند.

وی تصریح کرد: با این کشف از اقدامات خصمانه و تروریستی که استکبار جهانی و همچنین گروهک‌های معاند نظام مقدس قصد داشتند در داخل کشور  به راه بیاندازند، جلوگیری شد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول