اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

بازگرداندن بیش از 70 میلیارد تومان هزینه سفر هموطنان

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بیش از 70 میلیارد تومان هزینه سفر هموطنان از سوی فعالان گردشگری عودت داده شد.

بازگرداندن بیش از 70 میلیارد تومان هزینه سفر هموطنان

به گزارش خبرگزاری فارس، ولی تیموری با بیان این خبر گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با همکاری و همراهی مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری تا کنون بالغ بر 70 میلیارد تومان از وجوه پرداختی توسط مردم و گردشگران، حسب درخواست آنان برای لغو سفرهای خود، برگردانده شده است.

وی ضمن تشکر  از همکاری خانواده صنعت گردشگری کشور از هموطنان عزیز و گردشگران نیز درخواست کرد شرایط اقتصادی خاص فعالان گردشگری را نیز در این مقطع مدنظر قرار داده و در صورت امکان به جای اخذ نقدی وجوه خود، سفر را به زمان مناسب‌تری موکول نمایند.    

معاون گردشگری خاطرنشان کرد: با این حال تاسیسات گردشگری با رعایت اخلاق حرفه‌ای، دستور‌العمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را با دقت و جدیت عمل نمایند.

 وی همچنین همراهی لازم با مردم و مسئولین کشور برای عبور از این مقطع حساس را لازم و ضروری اعلام کرد.  

تیموری در پایان سازو‌کار ملی اعلام شده از جمله استمهال تسهیلات بانکی، مالیات، حق بیمه کارفرمایی و همچنین قبوض حامل‌های انرژی فعالان و تاسیسات گردشگری از جمله حوزه گردشگری موثر اعلام کرد که به زودی با تکمیل آن مسیر عبور از این بحران ترسیم می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول