اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

باز هم مهر شیرازی ها در مقابله با کرونا/ ابتکار اتحادیه عکاسان برای تقدیر از حافظان سلامت

اتحادیه عکاسان شیراز، فیلمبرداری عروسی آینده 15 نفر از کارکنان بیمارستان علی اصغر (ع) را به صورت رایگان برعهده گرفت.

باز هم مهر شیرازی ها در مقابله با کرونا/ ابتکار اتحادیه عکاسان برای تقدیر از حافظان سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس در شیراز، بیماری کوویید-19 یا همان کرونا ویروس با ایجاد همه نگرانی‌ها و ناراحتی‌ها، سبب شده تا باز هم مردم شیراز مهربانی‌هایشان را به نمایش بگذارند، مهربانی که در ابتدای امسال و حادثه سیل نیز نقل محافل تمام مردم ایران شد.

این بار اتحادیه عکاسان شیراز اعلام آمادگی کرده است تا به پاس ایثار و فداکاری جامعه پزشکی و درمان، فیلمبرداری مراسم جشن عروسی 15 نفر از کادر بیمارستان های حضرت علی اصغر (ع) شهید چمران و دیگر پرسنل بیمارستانی های معین کرونا شیراز را به صورت رایگان برعهده بگیرد.

قدرت الله جوکاری، رئیس اتحادیه عکاسان شیراز در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز،  با بیان این موضوع گفت: باتوجه به اینکه بیمارستان های حضرت علی اصغر (ع) شهید چمران به عنوان بیمارستان پذیرش بیماران مبتلا به کرونا درنظر گرفته شده است، با این کار تصمیم گرفتیم از خدمات ارزنده، کارکنان این بیمارستان تقدیر کنیم.

وی افزود: اتحادیه فیلمبرداری جشن عروسی 15 نفر از کارکنان این بیمارستان که مورد تایید بیمارستان باشد را به صورت کاملا رایگان انجام خواهد داد.

جوکاری با بیان اینکه تمام صفر و صد فیلمبرداری مراسم این افراد برعهده اتحادیه است، خاطرنشان کرد: بعد از اعلام آمادگی ما، تعداد زیادی از آتلیه های زیرمجموعه اتحادیه نیز اعلام آمادگی کردند که به زودی تعداد بیشتری از مراسم این عزیزان را برعهده خواهیم گرفت.

رئیس اتحادیه عکاسان شیراز بیان کرد: پنج نفر از کادر محترم بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) که مراسم جشن عروسی در پیش دارند، می توانند با معرفی بیمارستان مربوطه به اتحادیه عکاسان و فیلبرداران شیراز مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۱۷۱۱۷۳۹۳۹ تماس بگیرند.

انتهای پام/9810013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول