اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بستن درهای ادارات و نهادها بدون کسب مجوزهای لازم ممنوع است+ تصاویر

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان گفت: بستن درهای ادارات و نهادهای عمومی و خدمات‌رسان در ساعات اداری بدون کسب مجوزهای لازم ممنوع است.

بستن درهای ادارات و نهادها بدون کسب مجوزهای لازم ممنوع است+ تصاویر

قاسم شریفی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان و رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در پاسخ به گلایه‌های جمعی از شهروندان سمنانی مبنی بر بسته بودن درهای ساختمان‌های اداری شهرداری سمنان اظهار کرد: بستن درهای ادارات و نهادهای عمومی و خدمات‌رسان در ساعات اداری بدون کسب مجوزهای لازم از ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان ممنوع است.

وی تصریح کرد: برپایی «میز خدمت» به هیچ عنوان به معنای بسته شدن درهای ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی و خدمات‌رسان نیست.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان گفت: میز خدمت به دو صورت الکترونیکی و حضوری ارائه خدمت می‌کند و در آن، کارشناس خبره‌ای در ورودی ادارات حضور خواهد داشت و به جای اینکه ارباب رجوع در واحدهای مختلف سرگردان شود، درخواست او به‌صورت الکترونیکی و سیستمی به واحدهای ذی‌ربط ارجاع می‌شود و این به معنای مجوز بستن درهای ساختمان‌های اداری نیست.

شریفی بیان کرد: متقاضی نیز در جایگاه مناسب ورودی دستگاه، با حفظ شأن و جایگاه ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی منتظر پاسخ مثبت یا منفی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی راهکارهای مناسب برای ارائه خدمات به شهروندان استان سمنان با هدف حفظ سلامت مراجعه‌کنندگان و کارکنان تدوین شده و در شرایط حاضر، اولویت حفظ سلامت شهروندان و انسداد مبادی شیوع بیماری است.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان ادامه داد: ارائه خدمات به شهروندان هم طبق دستورالعمل‌های ابلاغی به شیوه‌های مختلف پیش‌بینی شده است؛ اعم از ارائه خدمات الکترونیکی، مراجعه به دفاتر پیشخوان، پست یا میز خدمت حضوری که باید انجام شود.

شریفی اضافه کرد: هدف، ارائه خدمت با اولویت حفظ سلامت است و هر یک از این راهکارها که این شرایط را نداشته باشد، مطمئناً باید مورد بازنگری قرار گیرد.

شماری از مخاطبان خبرگزاری فارس استان سمنان امروز تصاویری از بستن درهای ساختمان‌های اداری شهرداری سمنان برایمان ارسال کرده‌اند:

انتهای پیام/2249/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول