اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

انتشار 2 مجله مهدوی در فضای مجازی

۲ مجله مهدوی «نوعهدان» و شصت و چهارمین شماره از مجله عربی «الصراط» با محوریت موضوعات مرتبط با امام زمان و حوادث آخرالزمان در اسفند ماه منتشر شد.

انتشار 2 مجله مهدوی در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، ۲ مجله مهدوی «نوعهدان» و شصت و چهارمین شماره از مجله عربی «الصراط» ویژه اسفند ماه منتشر شد.

مجله «نوعهدان» که برای مخاطب نوجوان و جوان به همت مؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) تولید می‌شود، هر ماه به صورت رایگان از طریق سایت این مؤسسه قابل دانلود است.

در این شماره از ماهنامه «نوعهدان» مطالبی نظیر حرف اول: رسم جوانمردی، یک آسمان تازه: خیر دنیا و آخرت، عبرت ایام: فرزند کعبه،‌ داستان: سر قرار روز پدر، مخاطب خاص: مرا امانت داده‌اند دست تو، آشنای غریب: مولای ما همانند «چاه بکر» است، ردپا: لذت‌های گران، حرف حساب: حساب نفس‌مان را کف دستش بگذاریم!،‌ خوش اخلاق: حریم خصوصی، حرف‌های دم دستی: عاقبت به خیری اجباری فراروی مخاطبان قرار گرفته است.

همچنین در شصت و چهارمین شماره از مجله «الصراط» که به زبان عربی و برای مسلمانان عرب زبان منتشر می‌شود، عناوینی چون جدیدترین اخبار در جهان اسلامی، مقام نوری محمدی، جایگاه امام علی (ع) در آسمان‌های ارضی و سماوی، پرسش و پاسخ،‌ عالم ذر و تأثیرات روحی آن، حکمرانی دنیا،‌ بهت کافران،‌ توطئه کاهش جمعیت، کابالا و آزادی، مرابطه مستمر تا زمان ظهور،‌ بازگشت مؤمنان از بهشت برای پاکسازی زمین از جهنمیان، نقش ائمه در احیای دین مطرح شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول