اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کمبود ماسک بهداشتی در گچساران/ نانوایی‌ها موارد بهداشتی را رعایت کنند

مدیر شبکه بهداشت و در مان گچساران گفت: متاسفانه در گچساران با کمبود ماسک برای پرسنل و بیماران روبرو هستیم.

کمبود ماسک بهداشتی در گچساران/ نانوایی‌ها موارد بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا با ریاست فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست سهراب صیدی با اشاره به گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور  با اشاره به اینکه رعایت نکات بهداشتی در ادارات و دستگاه های اجرایی به صورت جد در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت شهرستان و  وجود  استرس و امکانات در‌ شرایط ویژه ای قرار گرفته‌ایم که بایستی نکات بهداشتی رعایت شود.

 وی  ادامه داد:  تا کنون ۶ مورد مبتلا به ویروس کرونا در استان  شناسایی شده است از این تعداد  ۴نفر در بویراحمد، یک نفر  گچساران و  ۱ نفر مربوط به شهرستان کهگیلویه  است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با ابراز گلایه از عدم رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی‌های  شهرستان گچساران و تعطیل نشدن گیم نت‌های این شهر تصریح کرد: اتحاد و هم افزایی بین دستگاه ها در شهرستان برای عبور از از این مرحله بحران لازم  و ضروری است.

مدیر شبکه بهداشت گچساران با تقدیر و تشکر از  همه پزشکان و پرستاران خاطرنشان کرد:  متاسفانه در گچساران با کمبود ماسک برای پرسنل و بیماران روبرو هستیم.  

انتهای پیام/82031/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول