اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

20 بسیجی امدادگر به کادر درمانی بیمارستان سقز اضافه شدند

مسوول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: 20 نفر از خواهران بسیجی شهرستان سقز برای کمک در امدادگری در بیمارستان سقز اعزام شدند.

20 بسیجی امدادگر  به کادر درمانی بیمارستان سقز اضافه شدند

بتول سرکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، بسیج جامعه زنان استان کردستان همزمان با سراسر کشور جلسات متعددی را با مسوولین بسیج جامعه زنان شهرستان‌ها برگزار کرد و در این راستا اقدامات متعددی انجام شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در این حادثه کنار مردم هستند تا کمترین آسیب را در این باره داشته باشیم.

 سرکانی تصریح کرد: توجیه مردم به صورت چهره به چهره، توزیع بسته‌های معیشتی در راستای حمایت از خانواده‌هایی که این روزها درآمدی ندارند به 50 خانوار، توزیع 200 بسته مواد شوینده و ضدعفونی کننده با استفاده از ظرفیت خیرین به صورت رایگان در حوزه‌های بسیج خواهران جهت توزیع در بین مردم از جمله اقدامات بسیج جامعه زنان استان است.

به گفته مسوول بسیج جامعه زنان استان کُردستان، 20 نفر از خواهران بسیجی شهرستان سقز به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان برای کمک در امدادگری و در صورت نیاز به بکارگیری اعزام شده‌اند.

سرکانی یادآور شد: توزیع 2 هزار مورد بروشور بهداشتی توسط فرماندهان پایگاه‌های مقاومت خواهران و توزیع ماسک بین آحاد مردم از جمله اقدامات دیگر بسیج جامعه زنان استان کردستان در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

وی افزود: امسال به خاطر ورود ویروس کرونا به کشور بسیاری از مراسمات مذهبی، ملی و حتی خانوادگی در سراسر کشور برگزار نمی‌شود و یکی از مهم‌ترین مراسماتی که با استقبال بی‌نظیر جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شد، مراسم پرفیض اعتکاف بود که برگزاری آن نیز تحت الشعاع کرونا قرار گرفته است.

مسوول بسیج جامعه زنان استان کردستان تصریح کرد: پویش مردمی اعتکاف هر خانه یک مسجد در ایام معنوی اعتکاف برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: معرفی گروه‌های جهادی محله‌محور به تعداد 64 نفر به بسیج سازندگی برای بکارگیری در مواقع ضروری و برپایی کارگاه خیاطی جهت دوخت ماسک و پخش آن به صورت رایگان در بین مردم، استفاده از ظرفیت بسیجیان فعال جهت فراهم کردن جو آرام عملیات روانی از جمله اقدامات دیگر بسیج جامعه زنان استان کردستان در این خصوص است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول