اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«آخرین بی 24» روی آنتن شبکه مستند/ «فشار خون» در شبکه نمایش خانگی

مستند «آخرین بی 24» به کارگردانی کرک ولفینگر شنبه 17 اسفند ساعت 16 از شبکه مستند روی آنتن می رود.

«آخرین بی 24» روی آنتن شبکه مستند/ «فشار خون» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مستند «آخرین بی 24» به  کارگردانی کرک ولفینگر شنبه 17 اسفند ساعت 16 از شبکه مستند روی آنتن می رود.

در این مستند باستان شناسان و غواصان زیر آب حادثه سقوط بمب افکن تولسا B-2 را به امید کشف آنچه برای سه نفر از کادر هوایی گم شده اتفاق افتاده است ، بررسی می‌کنند.

این مستند 50 دقیقه ای  که با نویسندگی اوون پالموکیست در شبکه pbs  تهیه شده است،  امروز ساعت 16 از شبکه مستند پخش و فردا ساعت 11 بازپخش می شود.

**فیلم «فشار خون» به شبکه نمایش خانگی رسید

در فیلم داستانی فشار خون علی ثقفی کارگردانی و نویسندگی این اثر را به عهده دارد.این فیلم نیمه بلند با رویکردی دینی به بررسی مسئله قصاص می پردازد.

فیلم داستانی فشار خون به هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر راه یافته است. در خلاصه فیلم داستانی فشار خون آمده است که مردی، مرد دیگری را به قتل می رساند. حال خانواده قاتل در عوض قصاص پیشنهادی به خانواده مقتول می دهند...فیلم فشار خون به کارگردانی علی ثقفی در سال 1396 ساخته شده است.

این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم فرانک کلانتر، معصومه رحمانی و صفا آقاجانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

این فیلم با واکنش‌های بسیار خوبی در جشنواره های مختلف مواجه شده و تحسین بسیاری را در پی داشته است.
فشارخون اثر دیگری از تولیدات خانه فیلم داستانی است که سید سجاد قافله باشی تهیه کننده و علی ثقفی کارگردانی این اثر را بر عهده داشته اند.
سایر عوامل فیلم عبارتند از: تدوین: حسین توکلی و علی ثقفی، مدیر فیلمبرداری (تصویربرداری): فرهاد طالبی نژاد، صدابردار: شاهین پور داداشی، مدیر تولید: حسین نوع دوست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول