اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

فاطمه رهبر عمر خود را در خط ولایت و خدمت به محرومان گذراند

حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: فاطمه رهبر عمر پُربرکت خود را در خط ولایت و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و خدمت به ملت و محرومان و نظام مقدس اسلامی گذراند.

فاطمه رهبر عمر خود را در خط ولایت و خدمت به محرومان گذراند

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب موتلفه اسلامی در پی درگذشت مرحومه فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس بیانیه‌ای صادر کرد.

حزب موتلفه در پیام خود آورده است: منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم عمر پُر برکت خودش را در خط ولایت و پاسداری از ارزشهای اسلامی و خدمت به ملت و محرومان و نظام مقدس اسلامی گذراند.

این حزب در ادامه بیانیه خود در پی درگذشت فاطمه رهبر خاطرنشان کرده است: این بانوی وارسته که سه دوره نمایندگی مجالس شورای اسلامی را در گذشته همراه معاونت کمیته امداد امام خمینی (ره) و خدمت در صداوسیما با عفاف و حجاب برتر را در کارنامه خود دارد، نمونه ای از زنان فاطمی و زینبی، ایران اسلامی است.

این بیانیه در پایان عنوان می‌دارد: حزب موتلفه اسلامی، این ضایعه را به محضر ولی امر مسلمین، ملت بزرگ ایران به ویژه مردم تهران و جامعه بانوان و اعضای حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور تسلیت گفته برای او علودرجات و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد و اطمینان دارد که راه این بانوی مجاهد و فداکار را همراهان او ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول