اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت حمایت‌های لازم را در موضوع مالیات و استمهال بدهی‌های تولیدکنندگان صورت دهد

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس گفت: با توجه به سایه سنگین کرونا بر اقتصاد کشور، ضروری است دولت حمایت‌هایی را برای استمهال بدهی‌ها و همچنین موضوع مالیات از تولیدکنندگان در نظر بگیرد.

دولت حمایت‌های لازم را در موضوع مالیات و استمهال بدهی‌های تولیدکنندگان صورت دهد

پیام تیرانداز- حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به شرایط خاص پیش آمده در کشور و سایه سنگین ویروس کرونا بر بخش‌های مختلف از جمله بخش اقتصاد و تولید ضروری است تا دولت حمایت‌های لازم را از تولیدکنندگان به عمل آورد.

وی افزود: در شرایط فعلی باید دولت حمایت‌هایی را در بحث استمهال بدهی‌های تولیدکنندگان و همچنین موضوع مالیات و بیمه در نظر بگیرد و حمایت‌های لازم را از آنان داشته باشد.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: این روزها تولیدکنندگان به دفتر ما مراجعه و عنوان می‌کنند که تولیداتشان یا متوقف شده و یا اینکه شرایط سختی را سپری می‌کنند و کالاهای تولیدی آنها به فروش نمی‌رسند و امکان فروش و صادرات کالاهایشان را ندارند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: باید این را در نظر داشته باشیم مرحله بعد از این توقف تولید مواجهه با لشکر بیکاران است که شرایط به مراتب سخت‌تری را برای کشور ایجاد خواهد کرد و باید جلوی این مسأله را گرفت.

وی افزود: روز گذشته با عده‌ای از کسبه جزء و دست‌فروشان جلسه‌ای داشتم که عنوان می‌کردند در خرج و مخارج روزمره خود و خانواده‌شان مانده‌اند و هیچ حمایتی از آنها صورت نمی‌گیرد و نه بیمه و نه پشتیبانی و حمایتی دارند.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: این کسبه خُرد هر مقدار درآمدی که کسب می‌کنند شب به خانه‌شان می‌برند و درآمد آنها تنها کفاف خرج روزمره‌شان را می‌دهد و نه بیشتر و حال همین درآمد روزانه را هم ندارند. پس زندگی آنها تحت تأثیر این وضعیت قرار گرفته و نیازمند حمایت هستند.

نماینده مشهد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: از موجران و مالکان درخواست دارم تا نسبت به دریافت اجاره‌بها از مستأجرانشان در واحدهای تولیدی و فروشگاه‌ها حمایت و مساعدت لازم را داشته باشند تا کشور از این وضعیتی که در آن گرفتار شده خارج شود و شرایط برای تولیدکنندگان و فروشندگان از این که هست سخت‌تر نشود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول