اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بررسی درد مزمنی به نام «آلودگی هوا» در «نسیم حیات»

برنامه تلویزیونی «نسیم حیات» به بررسی درد مزمن کلان‌شهرهای کشور یعنی آلودگی هوا خواهد پرداخت.

بررسی درد مزمنی به نام «آلودگی هوا» در «نسیم حیات»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «نسیم حیات» به بررسی درد مزمن کلان‌شهرهای کشور یعنی آلودگی هوا خواهد پرداخت. دردی که درمان آن بیش و پیش از هر چیز عمل‌گرایی مدیران حوزه های مختلف به ویژه محیط زیست را می طلبد.

برنامه «نسیم حیات» به تهیه‌کنندگی امیرحسن خواجوی که مدتیست به مسائل حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در کشور می پردازد، ساعت 21:30 یکشنبه 18 اسفند ماه با موضوع «آلودگی هوا» از شبکه پنج سیما بازپخش خواهد شد.

در سالیان اخیر آلودگی کلان‌شهرهای ایران به دغدغه‌ای جدی تبدیل شده است. امسال آلودگی هوای تهران به قدری افزایش یافت که پایتخت تا آستانه تخلیه پیش رفت. اما اینکه چرا این درد قابل درمان اینطور مزمن شده است، مسئله ای است که نسیم حیات به آن خواهد پرداخت.

در قسمت نهم «نسیم حیات» که به دلیل اهمیت و خواست برخی بینندگان قرار است مجددا از قاب شبکه پنج پخش گردد، مهندس داریوش گلعلی‌زاده، معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست و مهندس محمد غیبی، کارشناس ارشد و پژوهشگر محیط زیست، به شناسایی عوامل آلودگی هوا و بررسی راه‌کارهای برون‌رفت از شرایط فعلی می‌پردازند.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج، به تهیه‌کنندگی امیرحسن خواجوی و اجرای اسماعیل باستانی از ساعت 21:30 به مدت 50 دقیقه پخش می‌شود.

نسیم حیات به استقبال روز درختکاری رفت

نسیم حیات با دعوت از مدیران پیشین و پژهشگران حوزه محیط زیست به اهمیت درخت و درختکاری در ابعاد زیست‌محیطی، اقتصادی و ... پرداخت.

ویژه برنامه روز درختکاری به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی و اجرای عقیل بهرامی چهارشنبه 14 اسفند ساعت 22 از شبکه پنج سیما پخش شد.

ر این ویژه برنامه، نسیم حیات با دعوت از مدیران پیشین و پژهشگران حوزه محیط زیست به اهمیت درخت و درختکاری در ابعاد زیست‌محیطی، اقتصادی و ... پرداخت و اینکه در نگاه ملی و آئینی ایران این مسأله چه جایگاهی دارد.

نسیم حیات در ویژه برنامه روز درختکاری میزبان محمد همت، حامد کلانتری، محسن صفدری و معین ایرانشاهی از مجتمع فناوری های آبی حیات، محمد غیبی و مجتبی رحمانی پژوهشگر حوزه محیط زیست و دکتر ناصر محرم‌نژاد معاون اسبق سازمان حفاظت از محیط زیست بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول