اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ادامه خاموشی پارک‌ها و بوستان‌های شهر اهواز تا پایان هفته جاری

شهردار اهواز با اشاره به تداوم روند تعطیلی مراکز پرجمعیت تا پایان هفته گفت: خاموشی پارک‌ها و بوستان‌های شهر اهواز برای حساس شدن مردم و به تبع آن رعایت کردن شرایط بهداشتی است.

ادامه خاموشی پارک‌ها و بوستان‌های شهر اهواز تا پایان هفته جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، موسی شاعری، شهردار اهواز  بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا با اشاره به عملکرد خوب دستگاه‌ها در راستای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: برای مقابله با این ویروس تمامی همه دستگاه‌های اجرایی استان، کشور و نهادهای حاکمیتی همدل و هم‌صدا در کنار هم هستند تا از سلامت شهروندان محافظت کرده و پیروز از عرصه این مشکل بیرون بیایند.

وی در تشریح اقدامات ضدعفونی صورت گرفته افزود: هنگامی که مردم در حال استراحت در منازل خود هستند نیروهای تلاشگر مدیریت شهری و سایر بخش‌های شهرداری اهواز با تمام توان و امکانات در حال گندزدایی و ضدعفونی مناطق مختلف هستند تا با این ویروس شوم مقابله کنند.

شهردار اهواز با بیان اینکه در خوزستان وضعیت کنترل شده‌ای در بحث کروناویروس داریم عنوان کرد:  این وضعیت کنترل‌شده حاصل تلاش همه در مقابله با این ویروس است اما این خطر همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ‌ در این زمینه یکی از اصلی‌ترین مواردی که می‌تواند باعث مهار ویروس شود مشارکت و همکاری جدی شهروندان است.

شاعری با تاکید بر اینکه حضور مردم در معابر، خیابان‌ها و پارک‌ها گاه احساس نگرانی ایجاد می‌کند بیان کرد: امیدوارم نوروز امسال رفتار متقاوتی داشته باشیم ‌و در خانه‌ها بمانیم تا سلامت شهروندان حفظ شود.

وی افزود: اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را در این زمینه با بخش‌های مختلف داشته باشند، می‌توان امیدوار بود که در اوایل بهار شاهد شکست این ویروس مرگبار باشیم.

شهردار اهواز گفت: همکاران ما در شهرداری اهواز به صورت شبانه‌روز و متناسب با امکانات، همه شهر را ضدعفونی می‌کنند اما رعایت توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم بسیار حاضر اهمیت است.

وی افزود: در ضدعفونی کردن شهر نیز از نقطه‌ای غافل نشده‌ایم و هیچ‌ منطقه‌ای در اهواز به جز مراکز پرجمعیت و پرتردد برای شهرداری نسبت به منطقه دیگر اولویت ندارد و باید گفت که کار ضدعفونی و گندزدایی در مناطق هشتگانه اهواز در حال انجام است.

شاعری با اشاره به تداوم روند تعطیلی مراکز پرجمعیت تا پایان هفته عنوان کرد: خاموشی پارک‌ها و بوستان‌های شهر اهواز برای حساس شدن مردم و به تبع آن رعایت کردن شرایط بهداشتی است.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که بر این مشکل پیروز نشویم آرام نخواهیم نشست و پای کار خواهیم بود افزود: به همین دلیل در این زمینه انتظار داریم که مردم کمپین "در خانه می‌مانیم" را اجرایی کنند و مدیریت شهری نیز با تمام توان در کنار مردم خواهد بود.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول