اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش تولید الکل در خراسان رضوی به ۲۱ هزار لیتر در روز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با افزایش تولید الکل توسط دو واحد تولیدی، ظرفیت تولید این ماده در استان از ۱۵ هزار لیتر به ۲۱ هزار لیتر در روز افزایش یافت.

افزایش تولید الکل در خراسان رضوی به ۲۱ هزار لیتر در روز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در حاشیه افتتاح طرح افزایش تولید این دو واحد جدید اظهار کرد: این دو واحد در شهرک صنعتی کاویان فریمان و در شهرک صنعتی کلات قرار داشتند که واحد مستقر در فریمان ظرفیت خود را به میزان ۱۰ هزار لیتر در روز و واحد مستقر در شهرک صنعتی کلات ظرفیت تولید خود را به ۱۱ هزار لیتر در روز افزایش داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته قرار است این دو واحد تولیدی ظرفیت تولید الکل خود را طی ۱۰ روز آینده در مجموع به ۳۰ هزار لیتر در روز افزایش دهند.

وی گفت: با افزایش تولید الکل به عنوان پایه تولید بسیاری از مواد ضدعفونی کننده، بخش عمده‌ای از نیاز استان در این نوع مواد برای پیشگیری از کرونا تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول