اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

راه‌اندازی « پویش روزه نجات» برای ریشه‌کن کردن کرونا و گشایش مشکلات مسلمانان هند

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور با راه اندازی پویش روزه نجات با نیت گشایش در مشکلات مسلمانان هند و همچنین ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و شفای بیماران مبتلا به این ویروس از فردا به مدت سه روز روزه می‌گیرند.

راه‌اندازی « پویش روزه نجات» برای ریشه‌کن کردن کرونا و گشایش مشکلات مسلمانان هند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور با راه اندازی پویش روزه نجات با نیت گشایش در مشکلات مسلمانان هند و همچنین ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و شفای بیماران مبتلا به این ویروس از فردا به مدت سه روز روزه می‌گیرند.

این اقدام معنوی به همت گروهی از دانشجویان انقلابی از دانشگاه‌های مختلف صورت گرفته و برگزارکنندگان این اقدام از دانشجویان و مردم برای همراهی در این پویش دعوت کردند.

یکی از اعضای این پویش به خبرنگار فارس گفت: ما جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف هستیم که با توجه به اوضاع کشتار مسلمانان در هند و سکوت مسئولان و همچنین شیوع کرونا در کشور تصمیم گرفتیم، این پویش را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: در رابطه با کشتار مسلمانان هند هم تصمیم گرفتیم علاوه بر مطالبه گری، به صورت دسته جمعی حمایت معنوی و سازماندهی شده داشته باشیم که ان شاء الله گشایشی در کار مسلمانان هند صورت بگیرد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ما از ماجرای پاکستانی هایی که برای گشایش در عملیات فتح خرمشهر دسته جمعی روزه گرفتند و عصر آن روز خبر رسید که خرمشهر آزاد شده است الهام گرفتیم و لغو مراسمان اعتکاف هم مزید بر علت شد که پویش را ایجاد کنیم تا از فردا سه روز را به نیت گشایش در امور مسلمانان هند و همچنین ریشه کن شدن ویروس کرونا و شفای بیماران مبتلا به ویروس به صورت دسته جمعی روزه بگیریم.

براساس این گزارش دانشجویی که به این پویش می پیوند باید سه روز روزه بگیرند و در این مدت بعد از نماز مغرب دعای «الهی عظم البلا» را قرائت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول