اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سفر تفریحی به «کیش» ممنوع شد

سازمان هواپیمایی کشور موافقت خود را با درخواست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر محدود کردن پروازها به این جزیره موافقت کرد و بدین منظور از روز دوشنبه 19 اسفند پروازهای کیش فقط با کیش‌ایر و برای کیشوندان صورت می‌گیرد.

سفر تفریحی به «کیش» ممنوع شد

به‌گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، محمدرضا رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش در رابطه با آخرین وضعیت آماری ویروس کرونا در جزیره کیش تا روز شنبه 17 اسفند گفت: تاکنون 27 بیمار مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری شده‌اند که از این تعداد، 14 نفر مشکلی نداشتند و ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر 12 مورد بیمار بستری هستند که دو مورد تحت درمان هست و احتمالاً در روزهای آینده یکی دیگر از بیماران ترخیص خواهد شد، متاسفانه امروز یکی از بیماران وخامت شدید، دار فانی را وداع گفت.

موافقت سازمان هواپیمایی کشور با لغو موقت پروازها به کیش

بعد از درخواست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از علی عابدزاده معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور مبنی بر محدود کردن پروازهای کیش، تنها با پنج شهر تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس و مشهد با هواپیمایی کیش‌ایر و صرفاً برای ضرورت و رفت‌ و آمد کیشوندان موافقت شد و عابدزاده به این درخواست پاسخ مثبت داد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور در و در نامه‌ای به مدیرعامل کیش‌ایر عنوان کرد: بنا به درخواست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و به‌منظور مدیریت کنترل بیماری ناشی از ویروس کرونا و انجام پروازهای محدود از روز دوشنبه مورخ 19 اسفندماه جاری توسط این شرکت صرفاً جهت امور ضروری صورت گیرد.

مقتضی است دستور فرمائید از هرگونه فروش گروهی و تور به مقصد جزیره کیش خودداری نموده و بلیط‌ها صرفاً برای کیشوندان و کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های ارائه‌دهنده، خدمات دولتی در کیش محدود گردد و آمار پروازها به تفکیک هر پرواز و به صورت روزانه برای این سازمان اعلام گردد.

انتهای پیام/ 88043

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول