اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کرونا پروازهای عمان به مصر را یک ماه تعلیق کرد

در پی شیوع ویروس کرونا سازمان هواپیمایی کشوری سلطنتی عمان اعلام کرد که پروازهای این کشور به مصر از امروز به مدت یک ماه دیگر تعلیق شد.

کرونا پروازهای عمان به مصر را یک ماه تعلیق کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان هواپیمایی کشوری عمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با هماهنگی نهادهای مربوطه پروازهای بین عمان و مصر از امروز یکشنبه به مدت یک ماه تعلیق شد.

در این بیانیه که در صفحه توئیتری سازمان مذکور منتشر شد، آمده است که افراد مقیم مصر نیز تنها به شرط ارائه گواهی سلامت و اطمینان از عدم ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا اجازه ورود به کشور را خواهند داشت و پس از ورود به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.

در همین ارتباط وزارت بهداشت مصر شنبه شب(دیشب) با پایان انجام تست کرونا بر روی سرنشینان یک کشتی اعلام کرد که شمار مبتلایان به این ویروس به ۴۸ نفر رسیده است.

وزیر بهداشت مصر گزارش کرد که از ۴۴ سرنشین کشتی تفریحی متوقف شده در «الاقصر»، ۳۳ نفر  (۱۹ خارجی و ۱۴ مصری) آلوده به کرونا بوده‌اند که به احتساب ۱۵ نفر آلوده قبلی شمار آن‌ها به ۴۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول