اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

محمدرضا طاهری: هیأت‌های مذهبی برای دفع کرونا بسیج شوند +صوت

محمدرضا طاهری مداح اهل بیت (ع)با بیان اینکه اگر افرادی مایحتاج مردم مانند ماسک را احتکار کنند، بلا بیشتر خواهد شد، گفت: اگر مهربانی‌ها و دستگیری از مردم زیاد شود، خداوند این مشکل را برطرف خواهد کرد.

محمدرضا طاهری: هیأت‌های مذهبی برای دفع کرونا بسیج شوند +صوت

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم جشن میلاد امیرالمومنین (ع) شب گذشته شنبه ۱۷ اسفندماه با سخنرانی علی‌اکبر رائفی‌پور و مدیحه سرایی محمدرضا طاهری و حسین طاهری در حسینیه مجازی هیأت مکتب‌الزهرا (س) برگزار شد.

براساس این گزارش، محمدرضا طاهری مداح اهل بیت (ع) در این مراسم طی سخنان کوتاهی به موضوع روز کشور و شیوع ویروس کرونا پرداخت و اظهارداشت: این ویروس منحوس بسیاری را در کشور درگیر کرده است و مهم‌ترین نیاز آن است که هر فردی به حدتوان خود برای حل این مشکل کمک کند. کمک هم در این حد که انسان، خانواده‌اش و اطرافیانش درامان باشند و به آن‌ها توصیه کنیم تا حدامکان در خانه باشند و به توصیه‌های وزارت بهداشت عمل کنند و هم افرادی که توانایی دارند کمک کنند.

وی با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی در بسیاری از امور مانند زلزله و سیل پیش‌قدم بودند، تصریح کرد: هیأت برای مردم است، لذا همواره پیش‌قدم بودند و کمک‌رسانی داشتند. این گرفتاری تنها به دست دولت برطرف نمی‌شود و می‌طلبد که مردم کمک کنند. بسیاری از هیأت‌های مذهبی محلات و منطقه‌های خود را ضدعفونی می‌کنند و بسیاری از هیأت‌ها مشغول تولید ماسک و مایحتاج دفع این بلا شدند و خواهش می‌کنم تمام هیأت‌ها و مداحان در این امر کمک کنند و سنگری را حفط کنند تا به حق امیرالمومنین (ع) این ویروس ریشه‌کن شود.

طاهری با بیان اینکه اگر افرادی مایحتاج مردم مانند ماسک را احتکار کنند، بلا بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: در آیات قرآن داریم که خداوند بنا داشت قوم بنی‌اسرائیل را عذاب کند و پیامبرشان این موضوع را به آنان اعلام کرد. مردم خانه‌هایشان را به هم متصل کردند تا بتوانند به یکدیگر کمک کنند. خداوند زمانی که دید مردم به هم رحم کردند، عذاب را از سر آنان برداشت، لذا اگر مهربانی‌ها و دستگیری از مردم زیاد شود، این مشکل هم برطرف خواهد شد.

صوت کامل این سخنان را اینجا بشنوید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول