اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

در پی مشاهده ابتلا اولیه به کرونا بازار کازرون تعطیل شد

فعالیت بازار و واحدهای عرضه بستنی و کافی‌شاپ‌های کازرون بعدازظهر شنبه در پی تایید ابتلای پنج نفر به بیماری کرونا تعطیل شد.

در پی مشاهده ابتلا اولیه به کرونا بازار کازرون تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرمانداری کازرون، فرماندارویژه این شهرستان شنبه در پایان جلسه شورای تامین این شهرستان گفت: با توجه به لزوم رعایت  اصول بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان، در این جلسه مقررشد  از امروز  شنبه تا اطلاع ثانوی فعالیت همه مغازه داران  و کسبه خیابانها  غیر  از میوه و تره بار و نانوایی ها تعطیل  اعلام می شود. 

داریوش دهقان اظهارداشت: همه کسبه  شهرکازرون  موظف  به  رعایت  این  مصوبه  تا  اطلاع  ثانوی  هستند.

رییس  شبکه  بهداشت  ودرمان  کازرون  هم به  آخرین  آمار مبتلایان  به کرونا  اشاره  کرد  و افزود: تاکنون  ۱۹ فرد مشکوک به کرونا در این شهرستان شناسایی شدند که ازاین تعداد  نتیجه  آزمایش  ۵ نفر  مثبت  اعلام  شد و نتیجه آزمایش چهارنفر  هنور اعلام  نشده است؛ نتیجه آزمایش ۱۰ نفر    هم از نظر ابتلا به این ویروس، منفی اعلام  شد.

 بندر برامکی  اضافه  کرد: همه  نیروهای حوزه سلامت کازرون به صورت شبانه روزی به  هرروش  ممکن  نسبت  به  آگاه  سازی مردم و یادآوری اهمیت حضور نیافتن در مجامع عمومی هشدارهای  بهداشتی لازم را ارائه می کنند.

وی تاکید کرد: بیماری  کرونا  درکازرون  هیچگونه  تلفات جانی نداشته است. 

انتهای پیام/981008
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول