اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

گردشگران در خرم‌دره اسکان داده نمی‌شوند

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، امسال اسکان مسافران و گردشگران در خرم‌دره انجام نمی‌شود.

گردشگران در خرم‌دره اسکان داده نمی‌شوند

حجت محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از نخستین ساعاتی که توسط استاندار و دانشگاه علوم پزشکی استان سیاست‌ها و دستورالعمل‌های مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس به شهرستان‌ها ابلاغ شد، بلافاصله ستاد مبارزه با این بیماری در شهرستان تشکیل و تمهیدات لازم اندیشیده شد. 

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: از جمله این تصمیمات می‌توان به برگزاری بیش از هفت جلسه ستادی و کارگروه‌های مرتبط، تصویب مصوبه تعطیلی همایش‌ها، مسابقات ورزشی، فرهنگی، تعطیلی قلیان سراها و اماکن تفریحی و ضد عفونی و گندزدایی منظم خیابان‌ها و معابر شهری و روستایی، نصب بنرهای هشدار دهنده توسط شهرداری و برخی دستگاه‌ها و ... اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تأمین و توزیع اقلام شخصی حفاظتی بهداشتی مانند الکل، ژل، ماسک و دستکش بین درمانگاه‌ها، بیمارستان و داروخانه‌ها نیز در این ایام در شهرستان خرم‌دره انجام شد.

محمدی با بیان اینکه به تبع دستور فرماندهی انتظامی استان، نیروی انتظامی شهرستان از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان جلوگیری می‌کند، افزود: از سوی دیگر بنا به تصمیم شورای تامین شهرستان و دستور فرماندار همه مراکز اسکان غیررسمی و بوم‌گردی و مراکز اسکان آموزش و پروش تعطیل بوده و هیچگونه پذیرش مسافری انجام نخواهد شد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خرم‌دره امسال برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای ستاد پیشگیری از کرونا اقدام خواهد کرد، گفت: امید است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیوستن به پویش «من درخانه می‌مانم» ضمن عبور از این بحران روزهای شاد و سلامتی را تجربه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: خبر آمادگی شهرستان خرم‌دره برای پذیرش 476 مهمان در اماکن حوزه گردشگری شهرستان اشتباه آماری بوده و برای تعداد اسکان یافتگان عید سال قبل در مجموعه غزال است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول