اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح دست‌های مهربانی در خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از اجرای طرح دست‌های مهربانی در خدابنده خبر داد و گفت: در این راستا یک میلیارد ریال هزینه شد.

اجرای طرح دست‌های مهربانی در خدابنده

علی ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر سال در آستانه عید نوروز طرح دست‌های مهربانی از سوی اوقاف اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه طرح «دست‌های مهربانی» ۱۴ اسفند مصادف با روز احسان و نیکوکاری در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: در این طرح سهمیه‌ای برای استان‌ها در نظر گرفته شده و از محل عواید موقوفات و اجرای نیات واقفان به نیازمندان کمک می‌شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح دست‌های مهربانی بیان کرد: کمک به ایتام، مستمندان و زنان سرپرست خانوار طبق لیست پیوستی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و موسسات خیریه از جمله این اهداف است.

ذوالقدر با اشاره به نحوه شناسایی نیازمندان در اجرای این طرح بیان کرد: طبق دستورالعمل در طرح «دستهای مهربانی» بستگان واقف در اولویت هستند و نیازمندان و مستمندان در اولویت‌های بعدی قرار دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: مطابق وقف‌نامه نیازمندان و مستمندان و افراد خاص مثل سادات، زنان سرپرست خانوار، محرومان و ایتام در اولویت‌های بعدی هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال از عواید موقوفات قیدار نبی در مجموع مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح دست‌های مهربانی هزینه شد، اضافه کرد: این مبلغ به شکل کارت هدیه، خدمات پزشکی و اقلام مصرفی در بین اقشار نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول