اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعلام حمایت حزب‌الله از اقدام دولت جدید لبنان

نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله از تصمیم دولت لبنان در به تعلیق در آوردن پرداخت بدهی اوراق قرضه استقبال کرد و خواهان همراهی قوای سیاسی با تصمیمات دولت برای عبور از بحران فعلی شد.

اعلام حمایت حزب‌الله از اقدام دولت جدید لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسان دیاب» نخست‌وزیر لبنان شنبه (دیروز) اعلام کرد، در راستای بهبود اوضاع اقتصادی لبنان پرداخت بدهی اوراق قرضه به شرکت‌های خارجی  (یوروپوند) را به حال تعلیق درخواهد آورد و این تصمیم نخست‌وزیر، 

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، شیخ «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله از این موضوع استقبال و اعلام کرد: تصمیم دولت در عدم پرداخت این اوراق و تغییر ساختار بدهی ضررهای کمتری نسبت به پرداخت آن دارد زیرا پرداخت بدهی به همراه عدم ایجاد راه‌حلی جهت نقدینگی منجر به ورشکستگی، رفتن به سمت صندوق بین‌المللی پول و تسلیم شدن در برابر شرایط آن است.

وی ادامه داد، صندوق بین‌المللی پول شرایطی برای کمک به لبنان دارد اما این شرایط خارج از تحمل ملت لبنان است. از جمله شرایط مذکور مالیات بیست درصدی، خصوصی سازی سازمان‌ها و امثال آن است.

شیخ دعموش در ادامه بر حمایت از دولت تأکید کرد و از تمام قوای سیاسی و ملت لبنان خواست با دولت همکاری و از آن حمایت کنند.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله هم اخیرا بار دیگر با شروط صندوق بین‌المللی پول برای حل بحران مالی لبنان مخالفت کرد و گفت، باید طرح‌هایی ارائه شود که در توان لبنان باشد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول