اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استقرار تیم ضربت مبارزه با کرونا در سی‌سخت/توصیه‌های شهردار به مسافران و شهروندان

شهردار سی سخت گفت: کرونا تعارفی با کسی ندارد فقیر و غنی نمی‌شناسد و خطر جدی برای همه است.

استقرار تیم ضربت مبارزه با کرونا در سی‌سخت/توصیه‌های شهردار به مسافران و شهروندان

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، در نشست پیشگیری و مبارزه با کرونا که در فرمانداری دنا برگزار شد شهردار سی سخت مسؤولیت اجرایی کار را تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان بر عهده گرفت و متعهد گردید برای حفظ جان مردم و سلامت شهروندان شهر سی سخت با تمام توان تلاش کند.

به گزارش فارس؛ با توجه  به بازدید میدانی از محل استقرار تیم ضربتی مشخص شد که شهردار سی‌سخت به تعهداتش عمل کرده و از همان ابتدای کار با استقرار ماشین آلات و نیروهای خود در محل کمپ با همکاری سپاه، پلیس راهنمایی و رانندگی و هلال‌احمر در بازرسی ورودی شهر اقدامات لازم انجام شده است.

علی فرد شهردار سی‌سخت در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: همان طور که می دانید بحث ویروس کرونا شوخی بردار نیست و غنی و فقیر هم نمی‌شناسد و هیچ تعارفی با کسی ندارد، بنابراین مردم فهیم و با فرهنگ شهر سی‌سخت سعی کنند از رفت و آمدهای بی‌جا در سطح شهر خودداری کنند.

وی از مردم خواست به مسافرت نروند، مراقب افراد میان سال و کهن سال باشند، تمامی نکات ایمنی در برابر ویروس را رعایت کنند، دید و بازدیدهای خانوادگی را کنار بگذارند، از رفتن به مراسمات مختلف خودداری کنند تا ما هم با تلاش و همکاری مسوولان و نهادهای مربوطه بتوانیم از ورود این ویروس به شهر سی سخت جلوگیری کنیم.

وی گفت: از تمامی مسافران،گردشگران و کسانی که دوست، فامیل یا وابسته ای در شهر سی سخت دارند تقاضا می‌کنیم که از سفر به شهر سی‌سخت خودداری نمایند.

شهردار سی‌سخت یادآور شد: بنا بر هماهنگی دادستان و فرماندار دنا با شبکه بهداشت و درمان دستور تعطیلی تمامی مرکز خدمات رسان و اقامتی رفاهی و رستوران‌ها صادر گردیده، لذا هیچ گونه خدماتی به مسافران و گردشگران ارائه داده نمی‌شود.

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول