اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا لازم الاجرا است/ برخورد قاطع با تمرد از تصمیم ستاد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: به نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی ابلاغ شده هر فردی در هر جایگاهی که از تصمیمات ستاد استانی و ملی مبارزه با کرونا تخطی کند بر اساس قانون با وی برخورد شود.

تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا لازم الاجرا است/ برخورد قاطع با تمرد از تصمیم ستاد

عبدالرضا چراغعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: شرایط گلستان خوب نیست و از تمامی مردم عزیز تقاضا داریم که به توصیه‌ها و تصمیمات ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا توجه کرده و آنها را اجرایی کنند.

وی ادامه داد: شب گذشته تعداد قابل توجهی از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده و تعداد قابل توجهی مراجعه کننده داشتیم که این به هیچ عنوان خوب نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در خصوص عدم رعایت برخی افراد در خصوص عدم تجمع و برگزاری مراسم‌های تجمعی در سطح استان گفت: به شدت با افرادی که از دستورات ستادهای ملی و استانی تمرد کنند و چنین اقداماتی داشته باشند برخورد خواهد شد.

چراغعلی با اشاره به تصمیم محدودیت فعالیت اصناف در استان گلستان گفت: به نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی ابلاغ شده هر واحد صنفی که از این اطلاعیه تخطی کند برابر قانون برخورد قاطع شود.

وی تاکید کرد: دستور لازم به بیمارستان‌ها ابلاغ شده هرگونه ملاقات بیماران در بیمارستان‌ها بخصوص بیمارستان‌هایی که بیماران کووید19 در آن بستری است ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول