اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تهیه ۲هزار بسته جیره خشک برای زلزله زدگان قطور

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در آذربایجان غربی از تهیه ۲هزار بسته جیره خشک برای زلزله زدگان قطور خبر داد و گفت: محل نگهداری دام زنده در تمام روستاهای زلزله زده احداث شده است.

تهیه ۲هزار بسته جیره خشک برای زلزله زدگان قطور

احسان ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد:  با توجه به زلزله اخیر در منطقه و حجم تخریب‌ها با هماهنگی و تلاش فعالان جهادی، ۲ هزار بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته به صورت جیره خشک در اختیار خانواده‌های زلزله زده قرار گرفته است.

وی با اشاره به حضور مداوم و شبانه‌روزی فعالان جهادی همکار قرارگاه در منطقه از ساعات اولیه وقوع زلزله، گفت: طبق برآوردهای این تیم حدود ۳۵۰۰ خانه در این منطقه دچار تخریب ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی شده که نیازمند بازسازی کلی و ساخت است.

دبیر قرارگاه جهادی در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان غربی افزود: به همت ستاد اجرایی تاکنون در تعدادی از روستاهای زلزله زده کانکس حمام و سرویس بهداشتی قرار گرفته است که امیدواریم در چند روز آینده این تعداد را افزایش داده و به حد مطلوب برسانیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در اکثر روستاها که نیاز به احداث کمپ  نگهداری دام زنده احساس می‌شد به همت بنیاد احسان محقق شد.

نماینده بنیاد احسان در آذربایجان غربی گفت: وحدت و همراهی تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و نظامی روند خدمت رسانی به این افراد را تسریع بخشید و باید از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده کرد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول