اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مسؤولان ایذه مجدانه پای خواسته مردم هستند/ورودی‌های ایذه تحت کنترل است

فرماندار ایذه گفت: با توجه به درخواست‌های شهروندان مبنی از مقابله با شیوع ویروس کرونا از طریق گردشگران ورودی به شهرستان، طرح کنترل ورودی‌ها و بستن آن اجرا شد.

مسؤولان ایذه مجدانه پای خواسته مردم هستند/ورودی‌های ایذه تحت کنترل است

حسین لامی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به بسته شدن ورودی شهر ایذه و کنترل تردد مسافران در مسیر اظهار کرد: با توجه به عمومی شدن مطالبه شهروندان برای بستن جاده‌های ورودی به استان خوزستان و به‌ویژه مسیر ورودی ایذه از سمت شهرکرد و اصفهان و کنترل مسافران و جلوگیری از گردشگران جهت مقابله با ویروس کرونا این طرح اجرا شد.

وی افزود: مسئولان و پرسنل نیروهای راهداری، پلیس راه، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان در حوزه وظایف خود اقدام به انجام این کار کرده و نیروهای امنیتی و انتظامی جهت مدیریت و کنترل شرایط تمام همکاری و تلاش خود را برای این مطالبه عمومی به کار بستند.

فرماندار ایذه با اشاره به انجام طرح پایش سلامت مسافران مسیرهای ورودی شهر بیان کرد: مسافران مشکوک به بیماری به بیمارستان منتقل می‌شوند و خودروهای عبوری نیز به مسیر جاده کمربندی جهت تردد خود هدایت می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسیر تردد خوزستان به استان‌های دیگر باز است و تردد از جاده کمربندی شهر صورت می‌گیرد اضافه کرد: به دلیل مقابله با ویروس کرونا و موارد بهداشتی نوروز امسال از پذیرش مسافران نوروزی تا اطلاع ثانوی در ایذه معذوریم و تمام اماکن گردشگری، زیارتی و سیاحتی شهرستان تعطیل خواهند بود.

لامی‌زاده با بیان اینکه طرح کنترل ورودی‌های شهر ایذه تا دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت گفت: خوشبختانه وضعیت شهرستان ایذه در زمینه بیماری کرونا تاکنون در سفید بوده است و هیچ مورد مثبتی از تست های مربوطه برای بیماران مشکوک مثبت نبوده است.

وی با اشاره به انجام روزانه کار ضدعفونی و گندزدایی اماکن مختلف شهرستان ایذه توسط شهرداری و دهیاری‌ها افزود: شهرداری ایذه از هفته گذشته به صورت  مستمر کار ضدعفونی مناطق مختلف شهر را در دستور کار خود قرار داده است، همچنین با همکاری دهیاری‌های بخش مرکزی، سوسن و دهدز نیز کار ضدعفونی و آهک‌پاشی 500 روستای شهرستان با جدیت و استمرار در حال انجام است.

لامی‌زاده با اشاره به استقرار اکیپ هلال‌احمر، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت در ورودی‌های شهر ایذه و انجام تست سلامت مسافران ادامه داد: تمام تلاش خود را برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان ایذه به کار بسته‌ایم و انتظار می‌رود شهروندان نیز با جدی گرفتن توصیه‌ها، همکاری خود و بیرون نیامدن از خانه برای موارد غیر ضروری برای سلامت خود و جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/72026/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول