اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

راه‌اندازی 12 کارگاه تولید ماسک در آستان امامزادگان مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از فعالیت کارگاه تولید ماسک در ۱۲ آستان امامزاده شاخص استان خبر داد و گفت: کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری خواهران بسیجی و خادمان آستان مقدس امامزادگان مازندران راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی  12 کارگاه تولید ماسک در آستان امامزادگان مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: افتخار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران این است که در همراهی با دیگر نهادها از جمله استانداری با تشکیل ستاد پدافند غیرعامل در اداره کل و ادارات تابعه شروع به مبارزه با ویروس کرونا کرده است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مناسبی از راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح بقاع متبرکه استان صورت گرفته است، افزود: آستان مقدس امامزادگان مازندران روزانه در نوبت‌های مختلف ضدعفونی و از برگزاری هرگونه مراسم، تجمع و توزیع نذری جلوگیری می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در آستان ۱۲ امامزاده شاخص استان خبر داد و گفت: کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری خواهران بسیجی و خادمان آستان مقدس امامزادگان مازندران راه‌اندازی شده است که بستگی به ظرفیت آن بقعه متبرکه و نیروی کار روزانه ماسک تولید و بین مردم توزیع می‌شود.

حیدری تصریح کرد: برای جلوگیری از تجمع هنگام توزیع ماسک، خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مقابل درب خانه‌های شهروندان اقدام به اهدای ماسک می‌کنند.

وی با بیان اینکه اوقاف مازندران برای حفظ سلامتی مردم، جلوگیری از شیوع ویروس و شکست دادن این کرونا ویروس تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم از خانه‌های خود بیرون نیایند تا چرخه شیوع این ویروس قطع شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول