اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیام عالم اهل‌سنت درباره حفظ حرمت عوامل سریال «سلمان فارسی» در قشم

شیخ محمدعلی امینی در پیامی به مردم قشم از آنان خواست تا مانع از بروز کدورت و دلخوری میان هم‌وطنان شهرستانی و جزیرتی شوند.

پیام عالم اهل‌سنت درباره حفظ حرمت عوامل سریال «سلمان فارسی» در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، چند روزی است که با توجه به گسترش و شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور، جزیره قشم نیز متأثر از این بیماری دارای 8 بیمار مبتلا به ویروس کرونا است.

برای صیانت از سلامت مردم، ترددها به جزیره قشم از 6 روز پیش به این سو متوقف شده و کنترل‌های شدیدی بر رفت و آمدها به این جزیره هم در بندر شهید حقانی بندرعباس برای سفر دریایی به قشم و هم در بندرپل برای تردد با خودرو به جزیره قشم در جریان است.

با توجه به آن که از حدود 3 ماه قبل، فیلم‌برداری مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری در جزیره قشم در جریان است و تحرک گسترده عوامل پرشمار این سریال در جزیره قشم سبب بروز نگرانی‌هایی میان مردم جزیره شده، شیخ محمد علی امینی از علمای برجسته اهل‌سنت در جنوب کشور در پیامی به مردم این جزیره خواستار همکاری کامل با عوامل این سریال تلویزیونی شده و از آنان خواسته است تا از بروز هرگونه شایعه در این زمینه خودداری کنند.

 

در پیام رئیس مدرسه سلطان‌العلمای بندرلنگه به مردم قشم آمده است:

مهمان‌نوازی و انضباط و پای‌بندی اهالی جزیره قشم به قانون و مقررات همواره زبانزد خاص و عام بوده است و در شرایط فعلی کشور که هموطنان‌مان با بیماری خطرناک کرونا روبرو هستند، انتظار است ضمن همدردی با سایر هموطنان، خونسردی خود را حفظ و نسبت به شهرستانی‌هایی که از قبل در این جزیره زندگی و فعالیت داشته‌اند مانند خود اهل جزیره و بستگان و آشنایان رفتار داشته و اسباب نگرانی و رنجش آنان فراهم نیاید تا کدورت و دلخوری بین هموطنان شهرستانی و جزیرتی پیش نیاید.

در بخش دیگری از پیام شیخ محمد علی امینی آمده است: همان طور که مستحضرید از سه ماه قبل عوامل سریال سلمان فارسی که بزرگ‌ترین سریال تاریخی تلویزیون در تاریخ کشور است، در جزیره مستقر و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی مشغول ساخت این سریال هستند و برای اهالی جزیره و به خصوص غرب جزیره فوائدی داشته‌اند.شایسته است تا از هرگونه شایعه نسبت به این میهمانان منضبط پرهیز نموده و آنها را در انجام وظایف‌شان که تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، یاری نمایید تا با خاطره خوب و خوش و فراموش ناشدنی مأموریت‌شان به اتمام رسانده و از اهالی جزیره به عنوان مهمان نوازانی خوب و مهربان یاد کنند.

به گزارش فارس، هم اکنون تمامی ورودی‌های جزیره قشم به‌منظور جلوگیری از سفرهای تفریحی به این جزیره با محدودیت جدی کنترل می‌شود و هیچ کدام از مراکز اقامتی و پذیرایی نیز خدماتی به مسافران ارائه نمی‌دهند لذا هم‌وطنان عزیزمان از هرگونه سفر به استان هرمزگان و جزیره قشم پرهیز کنند.

انتهای پیام/33264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول