اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تولید ماسک در تماشاخانه سرو/ حرکت خلاقانه هنرمند تئاتر، گسترده تر شد+فیلم

مصطفی بیات و گروه نمایشی اش به تازگی برای فعالیت گسترده تر در زمینه تولید ماسک به تماشاخانه سرو منتقل شدند.

تولید  ماسک در تماشاخانه سرو/ حرکت خلاقانه هنرمند تئاتر، گسترده تر شد+فیلم

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، هفدهم اسفند ماه گزارشی در خبرگزاری فارس مبنی بر حرکت خلاقانه یک هنرمند به جای اجرای نمایش در زمینه کمک به مردم برای تولید ماسک منتشر شد (اینجا) ، پیرو این گزارش و با پیگیری های امیرحسین شفیعی، مدیر تماشاخانه سرو این گروه نمایشی برای فعالیت گسترده تر به این تماشاخانه منتقل شدند.

بیات و گروهش از چندی پیش با تولید ماسک کار خلاقانه ای را شروع کرده و از طریق فضای مجازی با مردمی که نیاز به ماسک دارند، بچه های کار، معلولان و اقشار کم درآمد مرتبط شده و ماسک ها را رایگان در اختیار مردم قرار دادند.آنها ملزوماتی چون پارچه و چرخ خیاطی و سایر لوازم خود را این روزها به تماشاخانه سرو که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده، منتقل کردند و در حال فعالیت هستند.

بیات در گفت وگو با فارس می گوید که نیاز به پارچه و کمک هنرمندان و بچه های تئاتری بیشتر دارند و هر فردی که میخواهد کمک کند با آنها در ارتباط باشد تا بدون هیچ چشم داشتی رایگان ماسک تولید کنند و در اختیار مردم قرار دهند.

 

وی از بنیاد روایت فتح و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برای در اختیار قرار دادن مکان تماشاخانه سرو تشکر کرد و گفت: عزیزانی که سفارش ماسک دادند به زودی به دستشان خواهد رسید الان کمبود پارچه دارند و نیاز به کمک خیرین و هنرمندان است. 

بیات عنوان کرد که این کار با جرقه گروه ما شروع شد اما الان خیلی هنرمندان و گروه ها پای کار آمدند و از خانه بزرگ تئاتردعوت می کنم که به کمک ما بیاید.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول