اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سفرهای نوروزی به فیروزآباد را لغو کنید

امام‌جمعه فیروزآباد گفت: در آستانه نوروز مسافرانی که قصد ورود به شهرستان فیروزآباد دارند برای سلامت جامعه و شهرستان از تصمیم خود صرف‌نظر کرده و در قرنطینه خانگی، مدت کوتاهی را رعایت کنند.

سفرهای نوروزی به فیروزآباد را لغو کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد سیدعزیزالله هاشمی زاده صبح امروز طی نشست خبری با اشاره به توصیه‌های بهداشتی در جهت پیشگیری از بیماری واگیردار، اظهار داشت: در موقعیتهای مختلف، مشکلاتی برای هر جامعه پیش می‌آید که باید همه مجموعه‌ها تحمل داشته و با همکاری مداوم، انس با یکدیگر و اتحاد مشکلات را مرتفع کنند.

 وی افزود: بهترین راه نجات از بیماری که جامعه امروز را درگیر خود کرده، بردباری، توسل به اهل‌بیت، تکیه‌بر خدا و مواظبت بهداشتی است.

 امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به مسافرانی که قصد ورود به شهر فیروزآباد را دارند ادامه داد: چنان چه مسافرانی قصد ورود به شهرستان فیروزآباد را دارند برای سلامت جامعه و شهرستان از قصد خود صرف‌نظر کرده و در قرنطینه خانگی خود مدت کوتاهی را ساکن شوند.

هاشمی زاده اضافه کرد: صرف‌نظر مسافران از مسافرت به این شهر موجب جلوگیری از انتقال و نابود شدن هر چه سریعتر این بیماری از جامعه می‌شود.

امام‌جمعه فیروزآباد بیان کرد: همه باهم متحد و منسجم با رعایت نکات بهداشتی و توصیه کادر درمان که امروز در خط مقدم سلامت جامعه هستند، از این بلای عمومی نجات می‌یابیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول