اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشف مخفیگاه تروریست‌های داعش در کوههای استان صلاح‌الدین عراق

یگان مبارزه با تروریسم عراق صبح امروز (دوشنبه) عملیات ویژه‌ای را علیه یک مخفیگاه تروریست‌های داعش در منطقه کوهستانی «مکحول» انجام داد.

کشف مخفیگاه تروریست‌های داعش در کوههای استان صلاح‌الدین عراق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بخش اطلاع‌رسانی ارتش عراق صبح امروز از عملیات هلی برن یگان مبارزه با تروریسم عراق در بلندی‌های «مکحول» در استان صلاح‌الدین خبر داد.

به نوشته وبگاه السومریه نیوز، پس از دریافت گزارش‌های اطلاعاتی و امنیتی مبنی بر حضور دسته‌ای از تروریست‌های داعش در کوه «مکحول» واقع در استان صلاح‌الدین، یگان مبارزه با تروریسم عراق وابسته به ارتش این کشور، در یک عملیات غافلگیر کننده با تروریست‌ها درگیر شد.

بنابراین گزارش، نیروهای عراقی از بامداد تا صبح امروز طی عملیاتی سه مخفیگاه تروریست‌ها در روستا «قره جوغ» که در دامنه این کوه قرار گرفته و ۹ تونل را در این کوه کشف کردند که محل تجمع تروریست‌های داعش بود. در این درگیری‌ها که با پشتیبانی هوایی ائتلاف آمریکایی همراه بود ۲۵ تروریست داعشی کشته شدند.

کوه مکحول در استان صلاح‌الدین، رشته کوه حمرین (از دیالی تا کرکوک)، بیابان‌های غرب استان نینوی و بیابان استان الانبار پس از آزادی موصل در تیر ماه سال ۹۶ مهم‌ترین مراکز تجمع تروریست‌های داعش محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول