اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کمبود امکانات بهداشتی و بیمارستانی در مازندران مشهود است

نماینده منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود امکانات بهداشتی و بیمارستان در مازندران مشهود است و باید تدابیر جدی‌تری اتخاذ شود.

کمبود امکانات بهداشتی و بیمارستانی در مازندران مشهود است

خبرگزاری فارس مازندران| منصورعلی زارعی در پیامی خطاب به مسؤولان ملی اعلام کرد: کمبود امکانات بهداشتی و بیمارستان متناسب با میزان همه‌گیری کرونا در مازندران مشهود است.

وی با اعلام اینکه کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با بیماری به شدت با کمبود امکانات اولیه مواجه هستند،افزود:  در گیری شدن تعداد قابل توجهی از پزشکان، پرستاران با بیماری نشان می‌دهد که تدابیر و امکانات جدی‌تری برای استان مازندران نیاز است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رشد دو برابری تعداد مبتلایان به کرونا ویروس حساسیت‌ها بومی محلی برای جلوگیری از همه گیر کردن این بیماری در استان مازندران را برانگیخته است.

یکی از درخواست‌های جدی مسؤولان استانی از متولیان امر در کشور انسداد محورهای مازندران بوده است که با وجود تصمیات اتخاذ شده در استان مورد موافقت مسؤولان وزارت کشور و رئیس جمهور قرار نگرفته است.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در پیامی تبعات هر گونه کم کاری در حوزه درمان مردم مازندران را متوجه رئیس جمهور و وزیر کشور کرده است.

انتقادات از ورود مسافران به مازندران همچنان جدی است، در کنار آن نماینده وزیر بهداشت در استان مازندران و گلستان پیشنهاد اجرایی کردن طرح قرنطینه خانه به خانه را داده است.

 

محمد مهدی ناصحی که روزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مازندران بوده است، بیان کرد: تعداد بستری‌های استان مازندران دو برابر شده است.

وی همچنین از مسؤولان اجرایی درخواست کرده که این روزها بیشتر پای کار باشند.

نماینده وزیر بهداشت با اشاره به ترددهای غیر ضرور درسطح استان مازندران از کم توجهی و استفاده مردم بدون رعایت نکات بهداشتی در عابر بانک‌ها انتقاد کرده است.

وی همچنین به مردم اعلام کرده است که نباید در پمپ‌های بنزین افراد خودشان حضور پیدا کنند.

 

از زمان تصمیم گیری مسؤولان ملی درباره بازگشایی معابر در استان خبری از حسین زادگان در رسانه‌ها و حتی سایت استانداری مازندران منشتر نشده است.

آخرین خبر منتشر شده از استاندار مازندران  در سایت اصلی استانداری مربوط به پیام روز درخت کاری است.

و در سایر رسانه‌ها هم مطلبی از استاندار منتشر نشده است.

به گزارش فارس، در آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت در ارتباط با تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در مازندران ۶۲۰ نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول