اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اتاق اصناف اصفهان: معتمدین و ریش سفیدان بازار پای کار کسبه در شب عید بیایند

رئیس اتاق اصناف اصفهان از اجابت درخواست این دستگاه از معتمدین و بزرگان اصناف برای همکاری بیشتر با کسبه در شرایطی که بازار شب عید درگیر با ویروس کروناست، خبر داد.

اتاق اصناف اصفهان: معتمدین و ریش سفیدان بازار  پای کار کسبه در شب عید بیایند

رسول جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد اقدامات اتاق اصناف در بازار شب عید درگیر با کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایطی که پیش آمده، در اتاق اصناف به دنبال این هستیم تا با گفت‌وگو و دیدار مستقیم با معتمدین و بزرگان اصناف مختلف از آن‌ها درخواست کنیم این شرایط ویژه‌ای را در نظر داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: در این طرح به دنبال آن هستیم تا باتوجه به شرایط به وجود آمده و تاکیدات بر ماندن افراد در منازل و این که کاسبان همانند سال‌های گذشته در شب عید نتوانسته‌اند درآمد داشته باشند، شرایطی به وجود آید تا اندکی کمک حال کسبه باشد.

وی مطرح کرد: البته این درخواست با استقبال برخی از معتمدین و رسانه‌ها نیز قرار گرفته و به زودی با مشارکت رسانه ملی پویش حمایت از کسبه‌ای که کاسبی‌شان به دلیل بیماری کرونا دچار مشکل شده شکل خواهد گرفت.

جهانگیری در پایان تأکید کرد: باتوجه به مسؤولیتم در اتحادیه مشاوران املاک نیز از همکاران خودم درخواست کرده تا با مالکان صحبتی داشته باشند و برای دریافت اجاره این ایام با مستاجران خود کمی مدارا کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص۱۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول