اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی «مسکن» در کرمانشاه آغاز شد

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌ کل راه و شهرسازی کرمانشاه، از آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی «مسکن» در استان از ساعت 10 صبح امروز خبر داد.

ثبت‌نام  مرحله دوم طرح ملی «مسکن» در کرمانشاه آغاز شد

عبدالرضا غفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: همزمان با 16 استان دیگر کشور از ساعت 10 صبح امروز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در هشت شهر تابعه استان از جمله کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، سنقر، جوانرود، قصرشیرین، گیلان‌غرب، پاوه، روانسر آغاز شده است.

وی  با بیان اینکه در مرحله نخست ثبت‌نام حدود 3 هزار و 200 نفر در طرح مسکن ملی در این استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: حدود یک‌هزار و 500 متقاضی از این تعداد مربوط به شهرستان کرمانشاه و یک‌هزار و 700 نفر مربوط به سایر شهرستان‌ها بوده که 62 درصد از آن‌ها سطح استان واجد شرایط اولیه شناخته شدند.

وی زمان پایان ثبت‌نام را ساعت 24 روز سه شنبه، 20 اسفندماه اعلام کرد و افزود:  متقاضیان می‌توانند به آدرس https://tem.mrud.ir مراجعه کنند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌ کل راه و شهرسازی کرمانشاه افزود: طبق اطلاعیه اداره‌کل، تمامی متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: پس از اتمام زمان ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان براساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهائی با لحاظ شاخص‌هائی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و...، اولویت‌بندی و انتخاب می‌شوند

به گفته غفوری، افرادی که در مرحله اول، ثبت‌نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده ، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کرده‌اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول