اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آلودگی هوا در روزهای 21 و 22 اسفند/ ورود سامانه بارشی تازه از 23 اسفند

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با توجه به پایداری هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، پیش‌بینی می‌شود.

آلودگی هوا در روزهای 21 و 22 اسفند/ ورود سامانه بارشی تازه از 23 اسفند

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید داریم که در برخی مناطق موجب خیزش گرد و خاک و کاهش دید خواهد بود.

وی گفت:‌ امروز در مناطقی از جنوب شرق کشور نیز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: تا پایان هفته در اغلب نقاط کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما داریم، این افزایش دما در نیمه شرقی کشور بیشتر حس می‌شود. 

ضیائیان افزود: با توجه به پایداری هوا افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت روز جمعه 23 اسفند وارد کشور می‌شوند و موجب بارش پراکنده برف و باران در شمال غرب کشور خواهند شد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود:‌از امروز تا صبح سه‌شنبه 20 اسفند ماه تنگه هرمز و سواحل شرقی هرمزگان مواج است و همچنین روز سه‌شنبه سواحل جنوبی سیستان و بلوچستان مواج خواهد بود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف همراه با غبار محلی گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 19 و 7 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد:‌ روز آینده شهر‌کرد با کمینه دمای 8 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 30 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول