اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جریمه 30 هزار تومانی پرتاب زباله از خودرو

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، شست‌وشوی خودرو در کنار معابر و پرتاب ضایعات از وسیله نقلیه جریمه 30 هزار تومانی دارد.

جریمه 30 هزار تومانی پرتاب زباله از خودرو

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس درباره جریمه پرتاب یا ریختن ضایعات زباله و اشیا از وسیله نقلیه بر سطح معابر اظهار داشت: طبق جدول جرایم، مبلغ 30 هزار تومان به عنوان جریمه این تخلف در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: توقف در کنار معابر و شستشوی وسایل نقلیه یا ریختن ضایعات و آشغال به معابر طبق آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی مبلغ 30 هزار تومان جریمه دارد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص کم بودن مبلغ جریمه پرتاب اشیا از خودرو اعلام کرد: جدول جرایم و میزان آن از طریق پلیس راهور به هیأت دولت پیشنهاد می‌شود و پلیس دخل و تصرفی در میزان جرایم ندارد؛ آن مبلغی که مصوب شود، اجرایی خواهد شد.

گفتنی است، شهروندان در سامانه فارس من با درج موضوعی با عنوان "جریمه پرتاب اشیا از خودرو را افزایش دهید" پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول