اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کنترل دقیق مبادی ورودی و خروجی جوانرود/ از ورود افراد غیربومی جلوگیری می‌شود

فرماندار جوانرود گفت‌: تمامی ورودی و خروجی شهرستان کنترل و از ورود خودروها و افراد غیربومی به داخل این شهرستان جلوگیری می‌شود.

کنترل دقیق مبادی ورودی و خروجی جوانرود/ از ورود افراد غیربومی جلوگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی فرماندار جوانرود امروز به همراه ابوذر انوری فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در بازدید از از ورودی و خروجی‌های شهرستان، اظهار داشت: با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، جمعیت هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد، تمامی ورودی و خروجی شهرستان جوانرود کنترل و از ورود خودروها و افراد غیربومی به داخل این شهرستان جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی بارها وسایل نقلیه در ورودی شهرستان قبل از ورود به شهرجوانرود ضدعفونی می‌شوند.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: تمامی اماکن عمومی، مساجد، تالارها، مجالس عزا و عروسی، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه برای پیشگیری از شیوع  این بیماری تعطیل هستند.

یوسفی افزود: بیشتر مالکان پاساژهای شهر جوانرود نیز اعلام کرده‌اند به مدت یک‌ ماه از مستاجران کرایه‌ای بابت تعطیلی مغازه‌ها دریافت نخواهند کرد.

فرماندار جوانرود ادامه داد: بازاریان و کسبه این شهرستان همواره در شرایط سخت با مردم و مسؤولان همگام بوده‌اند و اقدام داوطلبانه آنان برای تعطیلی بازار نقش مهمی از کاهش میزان مسافران و رفت و آمد مردم در داخل شهر دارد.

وی از همراهی و همگامی مردم شهرستان جوانرود با مسؤولان برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: ماندن در خانه و حضور نیافتن در اجتماعات می‌تواند مهمترین راه برای مقابله با این ویروس باشد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول