اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راه‌اندازی ایستگاه غربالگری ورودی دیشموک از سمت خوزستان+تصاویر

ایستگاه غربالگری مبارزه با کرونا در روستای سردو بخش دیشموک از سمت خوزستان ایجاد شد.

راه‌اندازی ایستگاه غربالگری ورودی دیشموک از سمت خوزستان+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک؛ مرکز ایستگاه غربالگری مبارزه با کرونا در روستای سردو بخش دیشموک از سمت خوزستان ایجاد گردید.

علیرضا افروغ مسئول مرکز بهداشتی درمانی دیشموک گفت: با همکاری مراکز بهداشتی درمانی دیشموک، اسفندان و قلعه رئیسی ایستگاه غربالگری در ورودی خوزستان واقع در روستای سردو بخش دیشموک ایجاد گردید.

وی افزود: این ایستگاه با هدف شناسایی بیماران کرونایی ایجاد که افراد وارد شده به بخش های دیشموک و چاروسا با دستگاه تب سنج بررسی می شوند .

افروغ ادامه داد و گفت: در صورتی که فردی مشکوک به علائم بیماری کرونا باشد به صورت قرنطینه و با آمبولانس به مراکز تخصصی همچون بیمارستان دهدشت ارجاع داده می شود.

مسئول مرکز بهداشتی درمانی دیشموک با اشاره همکاری سایر نهادها با مجموعه درمان گفت: در این طرح سایر دستگاه ها همچون دهیاری ها، نیروی انتظامی اسفندان،امام جمعه، دادگستری و بخشداری دیشموک مشارکت دارند.

افروغ افزود: همه روزه پرسنل بهداشت و درمان به صورت شیفتی تا  غروب آفتاب آماده خدمت به مردم و اندازه گیری تب با دستگاه تب سنج هستند.

وی با اشاره به توزیع بروشورهای آموزشی مقابله با کرونا ویروس گفت: علاوه بر اندازه گیری تب مسافران، بروشورهای آموزشی مقابله با بیماری کوئید 19 در اختیار آنان قرار می گیرد.

مسئول مرکز بهداشتی درمانی دیشموک با اشاره به راه های مقابله با کرونا ویروس گفت: مهم‌ترین مساله مبارزه با کرونا ویروس در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی است.

صفا حبیبی‌فر بخشدار دیشموک با اشاره به آمادگی دستگاه های مختلف و همکاری با مجموعه درمان گفت: جهت مقابله با ویروس کرونا مقرر شد که دهیاری های اسفندان ،سرهنگ و سردو با مشارکت شوراهای اسلامی روستا با مجموعه درمان همکاری کنند.

وی افزود: یکی از فعالیت های دهیاری ها آگاهی بخشی به مردم است که درکنار مجموعه درمان فعالیت می کنند.

بخشدار دیشموک با اشاره به همکاری دادگستری و نیروی انتظامی گفت:دادگستری دیشموک و نیروی انتظامی اسفندان همکاری لازم در خصوص کمک به مجموعه درمان و تامین امنیت آنان جهت عدم ورود مسافران برون استانی به بخش های دیشموک وچاروسا را برعهده دارند.

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک با قدردانی از فعالیت های بهداشت و درمان گفت: از زحمات مراکز دیشموک، اسفندان و قلعه رئیسی و ایجاد ایستگاه غربالگری به جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکرمی شود.

راوند افزود: نیاز است تا امکانات بیشتری در اختیار مدافعان سلامت که در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند داده شود که از همکاری های مراکز درمانی دو بخش دیشموک وچاروسا تقدیر و تشکرمی شود.

================

گزارش از: وحید برومند

=================

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول