اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نامه دختر 13 ساله تبریزی به پرستاران بیمارستان امام رضا (ع)

دختر 13 ساله تبریزی به پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) تبریز نامه نوشت و از خدمات آنها در مقابله با بیماری کرونا تشکر کرد.

نامه دختر 13 ساله تبریزی به پرستاران بیمارستان امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دختر 13 ساله تبریزی به پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) تبریز نامه‌ای نوشته و  آنها  را به عنوان قهرمان توصیف کرده و هر آنچه از درونش جوشیده، با زبان ساده و رسا به قلم آورده است. 

مسعود فقیه دینوری رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز ضمن تشکر از این دختر دانش‌آموز برای او نوشت: «دختر خوب و شایسته ایران‌زمین؛ نامه ات را دریافت کردیم و به بخش‌هایی که بیماران کرونائی در آنها بستری هستند، نشان دادیم و خیلی خوشحال شدیم.

پرسنل درمانی از شما دختر فهمیده و شهروند عزیز تشکر کرده و ترتیبی اتخاذ خواهیم داد تا در آینده نزدیک حتما دیدار و تشکری از شما داشته باشیم». 

متن نامه طراوت ایپچیان دختر 13 ساله تبریز به پرسنل درمانی بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به شرح زیر است:

«به نام خدا 

روی برگ تاریخ با طلا می نویسند                          این سرزمین قهرمانانی داشت 
 
هوای سرد و مه آلود،ابرهای سیاه و تیره آسمان زیبا را فرا گرفته اینها با خود غمی دارند، غمی بزرگ اما در پشت این ابرهای تیره ستاره‌هایی پر از امید دیده می شود.ای قهرمانان شماها همان ستاره‌های تابانی هستید بر روی آسمان؛ به امید پیروزی و کنار کشیدن تمام ابرهای تیره، تا پای جان با شهامت می‌جنگید. 

می‌دانم خسته‌اید و این را هم می‌دانم کلافه هستید اما ستاره‌ها خستگی ناپذیرند و هر شب می‌تابند. در قاب فیلم تلفن همراهتان با روحیه شاد به ما می‌گوئید " ما موفق می شویم ، ما شکست می‌دهیم" در حالی که در دلتان هنوز دلهره‌ای وجود دارد. در این سوسو و تاریکی پشت درهای بسته منتظر شنیدن خبرهای خوش پیروزی‌تان در جنگ هستیم. چرا که می‌دانیم شما پیروز این ماجرائید. 

ای قهرمانان مراقب خودتان باشید 

طراوت ایپچیان 13 ساله از تبریز»

 

انتهای پیام/60001/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول