اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

قرنطینه با دستور ستاد ملی عملی است

استاندار فارس با اشاره به برخی درخواست ها مبنی بر قرنطینه کردن برای مبارزه با بیماری کرونا گفت: مباوی ورودی استان در حال کنترل است و درصورت دستور ستاد ملی این اقدام(قرنطینه) عملی است که امیدواریم با همراهی همه موفق به شکست کرونا شویم.

قرنطینه با دستور ستاد ملی عملی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس  عنایت الله رحیمی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با تقدیر از همه دست‌اندرکاران اجرایی در خصوص مقابله با شیوع کرونا و بااشاره به رفع کمبودهای اقلام بهداشتی اظهار داشت: سختی های زیادی در این زمینه داشتیم و رایزنی های مختلفی برای رفع این مشکلات انجام شد و این بیماری آرامش مردم را به مخاطره انداخته که از دشمنی عوامل داخلی و خارجی نشات می‌گیرد.

وی افزود : برخی با عناد با مردم سعی در افزایش تنش در این خصوص دارند و ما انتظار داریم تا دستگاهای قضایی در برخورد با این قاطعانه عمل کنند.

رحیمی یادآورشد: مساعدت با اصناف مشکل دار و کارگران آن باید در اولویت باشد و ما در قیاس با استان های دیگر از وضعیت مناسبی برخورداریم که نشان دهنده حرکت نزولی است.
نماینده عالی دولت با بیان اینکه هنوز به پیک اصلی این بیماری نرسیده ایم همراهی با مجموعه مدیریتی را خواستار شد و گفت: حداقل کار آرامش دادن به مردم با بیان است.

وی تجهیز کارکنان به اقلام بهداشتی و آموزش های لازم را از جمله ضروریات کاری برای کاهش ابتلا عنوان کرد و افزود: بازار در شرایط مطلوبی قرار دارد که نشانگر همراهی اصناف است اما همچنان با احتکار کنندگان برخورد لازم انجام خواهد گرفت.

استاندار فارس با اشاره به درخواست برخی مبنی بر قرنطینه کردن خاطر نشان کرد: مبادی ورودی فارس در حال کنترل است و در صورت دستور ستاد ملی این اقدام عملی است وامیدورایم تا با همراهی همه موفق به شکست این ویروس شویم.

انتهای یپام/981008

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول