اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت 3 مورد مرگ ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری/ موارد مثبت در تمام شهرستان‌ها وجود دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه با اضافه شدن 5 مورد مثبت جدید، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان به 26 مورد رسید، گفت: متاسفانه سه مرگ ناشی از کرونا ویروس در استان گزارش شده است.

ثبت 3 مورد مرگ ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری/ موارد مثبت در تمام شهرستان‌ها وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید شیرانی شامگاه دوشنبه در بخش خبری شبکه استانی جهانبین در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شیوع ویروس تا امروز در مجموع 178 نفر مشکوک به بیماری کووید 19 در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: از این تعداد جواب نمونه 109 نفر منفی شد و این افراد از بیمارستان مرخص شدند.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن پنج مورد مثبت جدید آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان به 26 مورد رسید، اظهار داشت: متاسفانه سه مرگ ناشی از کرونا ویروس در استان گزارش شده است.

شیرانی خاطرنشان کرد: با اینکه این هفته را به‌عنوان پیک بیماری در استان پیش‌بینی کرده بودیم خوشبختانه تراکم بیمار در هیچ بیمارستانی وجود ندارد و این موضوع ارائه خدمات بهتر به بیماران را ممکن ساخته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه به جز بیمارستان اردل و ناغان همه بیمارستان‌های استان تجهیزات مشابه بیمارستان هاجر شهرکرد را دارند، توضیح داد: به جز در موارد خیلی خاص حتی‌الامکان از جابجایی بیماران جلوگیری می‌شود و چنانچه ضرورت باشد با آمبولانس‌های کاملا ضدعفونی شده این انتقال صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در تمام شهرستان‌های استان مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد، توصیه کرد: اگر مردم تا پایان اسفندماه همراهی لازم را داشته باشند و نکات پیشگیرانه را رعایت کنند می‌توان امیدوار بود که تعطیلات ابتدای فروردین‌ماه را با آرامش بیشتری سپری کنیم.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول